Aviseringar
Rensa alla

vill bli ompysslad [cry][cry][cry]


Ämnesstartare

ja e sjuk ja har tenta snart orkar inte ja vill bli ompysslad [cry][cry][cry][cry]

Image


   
Citera

naw puttEniuTEeen ska jag kmr förbi me lite kaka o kaffe


   
SvaraCitera

kramar snutteplutt [love]


   
SvaraCitera

en gång på tusen, får du ont i musen, då kommer jag till dig för jag vet vad du beeehöööveeer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

naw puttEniuTEeen ska jag kmr förbi me lite kaka o kaffe

ja tack o lite vitamin c-brus o lite honing .. [sad][sad] har ingen som ja kan bossa omkring nu, e helt lonli

Lilla Lady:

kramar snutteplutt [love]

kjamiz [sad][love]

Wanking_BC:

en gång på tusen, får du ont i musen, då kommer jag till dig för jag vet vad du beeehöööveeer

[bigsmile][sad][sad]


   
SvaraCitera

honolulu:

ja tack o lite vitamin c-brus o lite honing .. [sad][sad] har ingen som ja kan bossa omkring nu, e helt lonli

aw du borde skaffa dig typ 1 slav??? men kmr förbi me allt gör 1 milkshake av kaffe kaka cvitaminsbrus o honung så blirru fridsk dirre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aw du borde skaffa dig typ 1 slav??? men kmr förbi me allt gör 1 milkshake av kaffe kaka cvitaminsbrus o honung så blirru fridsk dirre

vem ska ja ta lix känner ingen här (som skulle göra d) [sad] haha värm den okcsåå i vattenkokaren så är saken biff!!!


   
SvaraCitera

honolulu:

aa d va typ d...

En film, en filt oooch en kopp choklad [blush]


   
SvaraCitera

honolulu:

vem ska ja ta lix känner ingen här (som skulle göra d) [sad] haha värm den okcsåå i vattenkokaren så är saken biff!!!

kan kidnappa 1 me mig[blush] aaa o så lite vitlök på d... nä men krya på dig hjrätat


   
SvaraCitera

måste du tenta om du e sjuk?


   
SvaraCitera

åååhååhåhååhhåå du ger mig då¨ligt samvete för att jag gör allt utom att plugga inför min tenta imorgon[cry]

vad har du tenta i?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

En film, en filt oooch en kopp choklad [blush]

och en fucking tentaplugg................ [sad]
Dold text: (råkar faktiskt ha allt nämnt dock)

Lounge fact:

kan kidnappa 1 me mig[blush] aaa o så lite vitlök på d... nä men krya på dig hjrätat

haha ja göre!!! 1 black sexy slave [shake] takk vennen!

Lounge fact:

måste du tenta om du e sjuk?

tenta nästa freda men ska plugga hela helgen äre tänkt vafan [sad][sad] och imorn?? åh..


   
SvaraCitera

Lounge fact:

måste du tenta om du e sjuk?

gör man inte tantan får man ju omtenta! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

åååhååhåhååhhåå du ger mig då¨ligt samvete för att jag gör allt utom att plugga inför min tenta imorgon[cry]

vad har du tenta i?

[sad][sad][sad][sad] GO!!

lol fonetik


   
SvaraCitera

honolulu:

Dold text: (råkar faktiskt ha allt nämnt dock)

Du har inte en välutrustad liten ryss... [wink][wink]


   
SvaraCitera