Aviseringar
Rensa alla

Vill bli sexuellt utnyttjad...är jag sjuk i huvudet?


Natureal:

Inget som jag skulle velat alls! Det är bara någon sjuk grej jag blir tänd av...

Att bli dödad under akten?


   
SvaraCitera
reben

vfr är d1a så vanligt 

sjuka jävlar


   
SvaraCitera

Natureal: Är kristen dessutom och ska inte tänka såhär..

Ja, kyrkan är kul. Säger att vi alla människor är guds barn, skapade lika värda och säger sig hjälpa människor. Ändå så förtrycker den deras sexualitet och känslor.
Finns inget ska och inte ska, inte ens som kristen. Många människor har såna tankar om att bli utnyttjade, du är inte onormal på något sätt. Finns sidor på nätet där du kan läsa mer om sånt och prata med andra människor med samma tankar.


   
SvaraCitera

Precis som kukoxo skriver har jag också för mig att detta är ganska vanligt att ha detta som en fantasi. Men fantasier kan vara lustiga ibland, man kan fantisera om en grej men inte gilla själva utförandet när det kommer till verklighet. 


   
SvaraCitera

är väl något som du tänder på i fantasin när du kan kontrollera det.

däremot skulle det inte varit kul i verkligheten, så försök dig inte på något sådant. 


   
SvaraCitera

säker på att det inte var hunger games?


   
SvaraCitera
mynona

Det är inte särskilt märkligt att vilja bli tvingad till sex om man som du säger har uppfostrats med att man inte ska ha sex: att bli tvingad gör att man slipper ta ansvar för att man gör något man egentligen vill men inte får. det är en vanlig fantasi, kanske särskilt bland tjejer, där sex är mer förbjudet och tyvärr fler dåliga konsekvenser än för killar. 

Jag säger inte att det är så med dig men det låter som logisk psykologi


   
SvaraCitera

det är för att du har fått en kristen uppfostran


   
SvaraCitera

Det beror på att du är kristen och att kristna förtrycker personliga yttringar som sexualitet, dissa religionen så kommer allt bli bättre.

Eller se The House On The Edge Of The Park och se om du tycker det verkar lika kul efteråt, den är lite mer realistisk


   
SvaraCitera

Du kan ta det lugnt, man kan jämföra dina fantasier om att bli våldtagen med fantasier som barn brukar ha om att deras skola ska brinna upp- om det faktiskt hände på riktigt så skulle du inte ha tyckt att det är så kul.


   
SvaraCitera

🙁 


   
SvaraCitera

lol är inget konstigt med det, inte så att man vill bli utnyttjad på riktigt, är att d ska kännas så, lönt att döma folk för d keffa jävlar 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nä men du tror att du har en fetisch som du ska ta det väldigt lugnt med att utveckla. En del saker kan dessutom vara bäst som fortsatta fantasier.


   
SvaraCitera

Du kan komma till mig om du vill bebe 😉


   
SvaraCitera

:S ^^^^^


   
SvaraCitera