Aviseringar
Rensa alla

Vill bli skådespelare


och med utbildning menar jag eftergymnasiala studier mvh förtydligande


   
SvaraCitera

Jag vill också bli en skådespelare. Börja på  en teater kurs istället 🙂


   
SvaraCitera

LolaRose:

de som tar musiken mer seriös kanske väljer den linjen. Själv sjunger jag och spelar ett par instrument men går ej den linjen

vet en massa lallare som gått den linjen. sen kan man ta saker seriöst men vara skitdålig på dem iaf


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vet en massa lallare som gått den linjen. sen kan man ta saker seriöst men vara skitdålig på dem iaf

sant^^ 


   
SvaraCitera

Hej! Jag hittade ett bra blogginlägg om att bli skådespelare:
http://www.blueberrysprak.nu/blogg/10-tips-om-hur-man-blir-skadespelare


   
SvaraCitera

LittleLionMan:
Hejsan 🙂 Som rubriken lyder, jag vill bli skådespelare. Men inte med svenska filmer, dom tycker jag absolut inte om, dom är bara löjliga enligt mig, men det är ju jag. Älskar att skådespela och låtsas vara nån badass person. Har skådespelat varje kväll i några timmar i ungefär 4,5 år.  Är 15 btw.. Mina föräldrar vill såklart vara där och stötta mig men dom tror inte att jag kan bli "upptäckt". Självklart så måste man ju vara realistisk oxå men varför ge upp när man inte försökt? Mina vänner vet ingenting, jag har ett "rykte" om man ska säga så, jag kan inte gå o drömma för mina kompisar är ju realistiska och så och jag skulle nog antagligen bli stöttad med oxå utskrattad av dom. Hur ska man börja en skådespelar karriär? Hur blir man så stor att man åker till USA och gör filmer? Någon som vet något som kan hjälpa? 

Har precis samma dröm! Vi kan sammarbeta!


   
SvaraCitera