Aviseringar
Rensa alla

Vill bli tonårsskådespelerska.


Ämnesstartare

Hejsan! 

Jag är en 13 årig tjej som gärna vill bli skådespelerska. När jag var 10 år gammal så var jag registrerad hos StagePool men vi hoppade av. Jag och min mamma tycker inte att det var värt att betala 100kr i månaden när jag inte ens fick något jobb. Är det någon som vet om det typ finns en gratis castingbyrå eller vad det heter


   
Citera
Ämnesetiketter

tyvärr inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åhh oki, tack ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åhh oki, tack ändå


   
SvaraCitera

Jag tror, eller snarare tycker, att det är bra mycket bättre att kolla i tidningarna (eller på nätet) när de större produktionsbolagen söker skådespelare och statister än att betala en tusenlapp per år till ett castingföretag typ StagePool som med stor sannolikhet ändå inte ger den sökande någonting mer än att castigföretaget typ StagePool bara tjänar en massa pengar och inte ger någonting tillbaka till de sökande.

Det har väl funnits något liknande för tjejer som velat bli fotomodeller. Tjejerna har fått betala in åtskilliga tusen kronor varje år för att "eventuellt" få ett modelljobb. Men har tjejerna fått några modelljobb? Gissa två gånger!

Även liknande bedragare har funnits när det gäller lägenheter i bostadsbristens tidevarv.


   
SvaraCitera