Aviseringar
Rensa alla

vill bli vän med killen som jag vänsterprasslade med


Ämnesstartare

jag har gjort ett enda snesteg i mitt snart tre åriga förhållande..
(egentligen borde jag inte gjort något alls) efter ett tag så höll mitt dåliga samvete på att ta död på mig så jag berättade för min pojkvän om allt som hänt och att jag verkligen ångrade mig. min pojkvän förlät mig, detta var för lite mer än ett halvår sen.
nu vill jag börja om på nytt med killen som jag vänsterprasslade med och jag vill bara ha vänskap inget annat.
killen har nu en tjej som han e förlovad med och han har inga intressen av att vänsterprassla så de borde ju funka men min pojkvän hatar honom och jag får en känsla av att jag måste välja mellan min pojkvän och den här killen och de vill jag inte behöva göra.jag vill ha killen som vän och behålla min pojkvän....

de jag undrar är vad fan jag ska ta mig till???


   
Citera

HUR SKA VI VETA DET TROR DU? PRATA ME DIN POJKVÄN KANSKE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok vi säger så här: jag vet inte vad jag ska göra, skulle jag kunna få lite råd??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

PRATA ME DIN POJKVÄN KANSKE

de har jag redan gjort men han e sluten som en mussla, han vill inte säga vad han tycker om att jag skulle bli vän med T (killen som jag vänsterprasslade med)


   
SvaraCitera

Om det är så att du känner att du måste välja mellan dem, vill du då helst ha kvar din kille eller ha den andre som vän?


   
SvaraCitera

Diablo_Girl:

de jag undrar är vad fan jag ska ta mig till???

Välja mellan din pojkvän som du varit tillsammans med i tre år och som till råga på allt förlät dig efter att du varit otrogen, eller killen som du en gång för ett halvår sen vänsterprasslade med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de verkar inte som om jag kan få både och[shake]

om jag måste välja så blir de min pojkvän helt klar de har jag aldrig varit osäker på[love]


   
SvaraCitera

du bör ju visserligen umgås med vilka du vill. Men du får ju vara beredd på eventuella konsekvenser som det kan leda till


   
SvaraCitera

Diablo_Girl:

de jag undrar är vad fan jag ska ta mig till???

1: Vad är viktigast? Din pojkvän eller en potentiell vän?

2: Sätt dig i din pojkväns situation. Din pojkvän har varit otrogen med någon random tjej. Du förlåter honom för detta. Du får sedan veta någon vecka senare att de nu är bästa vänner. Hur reagerar du?

3: Om det är så viktigt för dig att vara vän med killen så ta upp det hela med din pojkvän. Hör vad han har att säga. Ta till dig detta och agera ut efter det eller vad du själv känner för.


   
SvaraCitera

Om han inte vill prata om det vill han defenitivt inte att du ska bli vän med honom....


   
SvaraCitera

Diablo_Girl:

de har jag aldrig varit osäker på

Tydligen så har du varit det.

Men nej, vill han inte det så ska du inte det om du vill ha honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1: Vad är viktigast? Din pojkvän eller en potentiell vän?
svar: min pojkvän

2: Sätt dig i din pojkväns situation. Din pojkvän har varit otrogen med någon random tjej. Du förlåter honom för detta. Du får sedan veta någon vecka senare att de nu är bästa vänner. Hur reagerar du?
svar: det är skillnad på en vecka och ett halvår. men jag skulle låta honom vara de o om det blir ett snesteg till så skulle de vara slut.

3: Om det är så viktigt för dig att vara vän med killen så ta upp det hela med din pojkvän. Hör vad han har att säga. Ta till dig detta och agera ut efter det eller vad du själv känner för.
Svar: jag vet bara inte hur jag ska förklara för honom vf de är viktigt för jag kan knappt förklara de sj.


   
SvaraCitera