Aviseringar
Rensa alla

Vill dö och leva


PixPoxy:

era kommentarer känns som VÄLDIGT SKÖNA örfilar. Men det får mig inte att må bättre för stunden. Det är i tonåren man hittar sig själv? ska jag vara helt själv (bortsett från min kille) och finna min plats eller?

Jag kan inte leva ditt liv åt dig. Sluta överväga självmord bara.

agitation:

Fast tråden hjälpte mig lite. Jag börjar känna mig patetisk som ens tänker på självmord med jämna mellanrum.

Många leker väl med tanken ibland när det känns extra svårt. Sen skäms man för att man är så löjlig.


   
SvaraCitera

Dekadent:

Många leker väl med tanken ibland när det känns extra svårt. Sen skäms man för att man är så löjlig.

Bortsett från att jag oftast agerar först och tänker efteråt. Men ja, man slutar väl i samma spår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Precis.
Ingen annan kan göra det åt dig. Kämpa om du vill ha det.

Jag vill inte vara helt själv, jag har varit det hela mitt liv!

Dekadent:

Jag kan inte leva ditt liv åt dig. Sluta överväga självmord bara.

Det kanske hade gått bättre om du kunde göra det. Sluta kan jag tyvärr inte göra


   
SvaraCitera

agitation:

Bortsett från att jag oftast agerar först och tänker efteråt. Men ja, man slutar väl i samma spår.

Utveckla.

På msn om du vill.


   
SvaraCitera

PixPoxy:

Det kanske hade gått bättre om du kunde göra det. Sluta kan jag tyvärr inte göra

Okej, är du så svag har du ändå ingenting att tillföra världen.


   
SvaraCitera

PixPoxy:

Jag vill inte vara helt själv, jag har varit det hela mitt liv!

Du är inte helt jävla själv. Det har vi ju kommit fram till, eller hur?


   
SvaraCitera

Vänd dig utåt och bli en kärleksfull fin person, visa att du bryr dig om folk så kommer de att bry sig tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Okej, är du så svag har du ändå ingenting att tillföra världen.

Jag är nog svag

agitation:

Du är inte helt jävla själv. Det har vi ju kommit fram till, eller hur?

Okej, men min kille är inte den jag kan snacka "tjejgrejer" med eller fixa naglarna på (det där lät töntgit, men du vet hur jag menar. Jag vill ha min tonårstid med en vän)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

Vänd dig utåt och bli en kärleksfull fin person, visa att du bryr dig om folk så kommer de att bry sig tillbaka.

fattar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

jävla fittig brud asså. [mad]

menar du mig eller min ex-bästis?


   
SvaraCitera

PixPoxy:

Okej, men min kille är inte den jag kan snacka "tjejgrejer" med eller fixa naglarna på (det där lät töntgit, men du vet hur jag menar. Jag vill ha min tonårstid med en vän)

Som sagt, det kommer.
Kan du inte prata tjejgrejer med din påg anser jag personligen att ni har ett stelt förhållande.


   
SvaraCitera

Jag förstår att det känns jobbigt, jag förstår att du inte vill leva längre, jag förstår hur du mår. MEN självmord är inte lösningen, inte i ditt fall.

Jag antar att det känns som att allting är hopplöst, att inget kommer lösa sig, att du tänker att det endast kommer bli värre av att du ens försöker.

Men inte vill du dö va? Du vill väl bara fly och lämna skiten?

Jag ber dig, skaffa hjälp och ta tag i ditt liv, för jag LOVAR dig, du vill inte må sämre, du vill inte sjunka mer. Det kan jag lova dig.


   
SvaraCitera

PixPoxy:

menar du mig eller min ex-bästis?

du, som ens tänker på att ta livet av dig för att du har fått en ovän. jag hade självmordstankar när jag var 8, då är man fucked up. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Som sagt, det kommer.
Kan du inte prata tjejgrejer med din påg anser jag personligen att ni har ett stelt förhållande.

Han är min pojkvän, det är inte meningen att vi ska snacka sånt som jag vill prata med mina vänner om.

Dessutom märker jag nu att min ex-bästist och vår gemensamma kompis sitter och gillar alla mina inlägg på Facebook bara för att jävlas.
Pallar fan inte mer snart


   
SvaraCitera

var glad att du har någon som bryr sig och försök hitta vänner som inte är störda


   
SvaraCitera