Aviseringar
Rensa alla

Vill dra på en fest men min morsa kommer inte låta mig.HJÄLP


Ämnesstartare

Hej. Altså på lördag/fredag är det fest hos en killkompis. Han har hyrt lokal och typ 100 personer kommer komma. Det kommer vara alkohol med i bilden och tobak. Min mamma vet typ bara att jag druckit lite och testat rökt i mitt liv.. pinsamt. Jag själv är 13 snart 14 vet att alla kommer ba ''du är fööör ung''.Men jag umgås bara med folk som är typ 15-16-17. Nu till problemet: om jag säger till min mamma att jag ska ''sova'' hos en vän kommer hon ringa till kompisens päron o ba: hej skulle blaaalala sova hos er? gick det bra? dom ska va hemma tidigt. inget spring på stan. Och jag kan ju inte ba säga att jag sover hos en kompis för då vill hon snacka med kompisens föräldrar. SÅ DRYGT. Jag kan ju inte komma hem sen då jag kanske kommer dricka lite. Gud jag vet inte vad jag ska göra. Hjälp?


   
Citera
bcsc
 bcsc

be nån kompis som har en mogen röst låtsas vara din kompis mamma/pappa har funkat förr ^^ nu e jag snart 18 o har inte det problemet men det har funkat för kompisar innan;)


   
SvaraCitera

sitt hemma å drick saft isf


   
SvaraCitera

hallojsan123: ''du är fööör ung''


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bcsc:
be nån kompis som har en mogen röst låtsas vara din kompis mamma/pappa har funkat förr ^^ nu e jag snart 18 o har inte det problemet men det har funkat för kompisar innan;)

lite svårt när man har en så sjukt överbeskydande mamma att man knappt får sova hos en kompis som hon inte träffat och då kommer jag nog sova där någon annan gång och då kommer det komma fram att någon låtsas vara pappan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

well...fuck you


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järnis:
sitt hemma å drick saft isf

jag tycker inte om saft..


   
SvaraCitera

hallojsan123:

jag tycker inte om saft..

ahmen vafan vatten då ja venne va du tkr om


   
SvaraCitera

hallojsan123:

jag tycker inte om saft..

Hn menar att 

hallojsan123: ''du är fööör ung''


   
SvaraCitera

hallojsan123:

jag tycker inte om saft..

Vafalls, villken människa gillar inte saft


   
SvaraCitera

hallojsan123:

lite svårt när man har en så sjukt överbeskydande mamma att man knappt får sova hos en kompis som hon inte träffat och då kommer jag nog sova där någon annan gång och då kommer det komma fram att någon låtsas vara pappan.

nä det är väl klart som fan att dina föräldrar är oroliga 


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

hallojsan123:

lite svårt när man har en så sjukt överbeskydande mamma att man knappt får sova hos en kompis som hon inte träffat och då kommer jag nog sova där någon annan gång och då kommer det komma fram att någon låtsas vara pappan.

guud va segt… vet inte vad du ska göra då… prata med henne först och om inte det funkar får du la smita ut ler nåt 🙂


   
SvaraCitera

Vad händer om du inte går på festen? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cyborg asshole v. 1.0 : DESTROY!! DESTROY!!:
Vad händer om du inte går på festen? 

vill ju ut o träffa folk


   
SvaraCitera

hallojsan123:

vill ju ut o träffa folk

Det kommer fler tillfällen. 
Att ljuga för föräldrar tär bara på relationen i längden och minskar sannolikheten för att de någonsin ska släppa iväg dig. 
Visst, det låter tråkigt, men det är sant. 


   
SvaraCitera