Aviseringar
Rensa alla

Vill dra till USA


Ämnesstartare

Är det någon mer än jag som bara känner för att dra till USA, bara boka flyg biljett inget mer bara dra runt i USA med ett jävla tält.

Jag och en polare funderar starkt på att göra det nästa år, fattar ni vilken jävla upplevelse.

Hört att det kostar cirka 5000 kr vägen med flyg..

har kollat runt lite på internet och hittat en del platser jag verkligen vill besöka, att skapa kontakter via Stickam.com och sedan möta dom i USA skulle också vara en cool grej..


   
Citera

Det finns inget förutom New York och Omaha.


   
SvaraCitera

Om jag skulle dra iväg på en sån resa där inget var planerat skulle jag dra till ett land i europa, inte över atlanten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

Det finns inget förutom New York och Omaha.

Men jag är egentligen inte ute efter storstäder, jag vill mer åka runt i småstäder och softa med befolkningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Om jag skulle dra iväg på en sån resa där inget var planerat skulle jag dra till ett land i europa, inte över atlanten...

Jo men nu är det så att min polare har bott i USA och han vill verkligen åka dit igen.[smile]


   
SvaraCitera

Softa med världens dummaste folk!
låter fint! [y]


   
SvaraCitera

Om jag skulle dra till ett land skulle det inte vara ett konservativt, kristet terroristland där genomsnittsmänniskan skulle klassas som mentalt handikappad om han/hon bott i Sverige.


   
SvaraCitera

Det finns bara en massa hillbillys i småstäderna och på landsbygden.


   
SvaraCitera

MrMe:

Är det någon mer än jag som bara känner för att dra till USA, bara boka flyg biljett inget mer bara dra runt i USA med ett jävla tält.

Jag har funderat i exakt samma banor. Jag planerar att kanske resa nu i vår eller sommar. Skulle vara intressant att uppleva förenta staterna. Resa från plats till plats och inte riktigt ha något mål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrMe:

Men jag är egentligen inte ute efter storstäder, jag vill mer åka runt i småstäder och softa med befolkningen.

Kolla upp hur länge du får vistas i landet utan visum, lr vad det nu kallas och när du måste skaffa visum för att kunna stanna som planerat. Nån slags planering måste finnas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad] Fan... får man följa med? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Om jag skulle dra till ett land skulle det inte vara ett konservativt, kristet terroristland där genomsnittsmänniskan skulle klassas som mentalt handikappad om han/hon bott i Sverige.

Haha, du har en poäng där [y]

USA verkar rätt överhypat. Förstår inte vad som är så intressant med landet. Tycker länder som Grekland, Egypten och Japan t.ex verkar mycket häftigare.


   
SvaraCitera

vilketnamn:

USA verkar rätt överhypat.


   
SvaraCitera

BreakTheAuthority:

Om jag skulle dra till ett land skulle det inte vara ett konservativt, kristet terroristland där genomsnittsmänniskan skulle klassas som mentalt handikappad om han/hon bott i Sverige.


   
SvaraCitera

MrMe:

med ett jävla tält.

gör aldrig det! det är helvetet tro mig. gjorde så i portugal[chocked]


   
SvaraCitera