Aviseringar
Rensa alla

Vill du göra videoreportage för UM?


Ämnesstartare

Angelize:

amatörporr

+1


   
SvaraCitera

Skicka den till Florida så kan jag starta en officiell vlogg för UM. Du anar inte hur jävla bra det hade blivit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Skicka den till Florida så kan jag starta en officiell vlogg för UM. Du anar inte hur jävla bra det hade blivit.

Hade vart awesome.. Nästan så man ställer upp på att betala frakten ur egen plånbok! [wink]


   
SvaraCitera

Skulle va kul o se lite UM:are på plastfilm


   
SvaraCitera

S3ON:

Hade vart awesome.. Nästan så man ställer upp på att betala frakten ur egen plånbok! [wink]

Tack för supporten! [cheers]

Nästan så jag vill köpa en kamera själv för denna idé. Hade t.ex. kunnat ge mina tankar på diverse trådar, svara på frågor från medlemmar och reda ut deras problem, recensera vilka cigariller som funkar bäst för att rulla blunts, etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Nästan så jag vill köpa en kamera själv för denna idé. Hade t.ex. kunnat ge mina tankar på diverse trådar, svara på frågor från medlemmar och reda ut deras problem, recensera vilka cigariller som funkar bäst för att rulla blunts, etc.

Haru ingen mobilkamera? Lär ju duga.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill gärna skåla med mousserande vin med UM:s jet-set-elit. Att få ta del av glamouren som anger möjligheter till att knyta kontakter till potentiella kandidater till anställning, sovplats eller syndigt samkväm.


   
SvaraCitera

S3ON:

Haru ingen mobilkamera? Lär ju duga.. [crazy]

Jo, det har jag. Hah. Överväger detta nu.


   
SvaraCitera

Jag vill! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag kan dricka glögg och prata med munnen full av pepparkakor och försöka tända ett ljus med blöta tändstickor och sjunga glada julsånger och dansa runt en midsommarstång! [party]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Återkommer om 18 månader då jag flyttar till stockholm

[y]

Run Riot:

Jag vill!

Langa över ett PM så kan vi säkert fila fram något!


   
SvaraCitera