Aviseringar
Rensa alla

Vill du ha hjälp i datorforumet? Skriv en beskrivande titel, ett beskrivande inlägg, och bifoga nödvändiga saker!


internet explorer, windows vista , data en hp.


   
SvaraCitera

ti-92:

ag fick ju inte det av den modoratorn, han låste den.

ja, men var just för relaterad information saknades i den tråden, därför du skulle läsa här och se hur du ska skapa en tråd för att få hjälp.


   
SvaraCitera

tobias:

ja, men var just för relaterad information saknades i den tråden, därför du skulle läsa här och se hur du ska skapa en tråd för att få hjälp.

okey men jag vet inte hur jag ska förklara bättre!
tror du att ja kan ha för segt bredband?


   
SvaraCitera

Har köpt en webbkamera men det står följande när jag ska installera:

OBS! "Den här versionen av Logitech-programvaran stöder inte ekosläckningsfunktionen AEC (Acoustic Echo Cancellation), AEC ingår i de flesta snabbmeddelandeprogram."

Innebär detta att den inte kommer fungera med MSN? För jag testade att installera den först och då ville det inte fungera på MSN.

Det gick dock alldeles utmärkt när man provade att använda den utanför MSN.

Hur åtgärdar jag problemet?

(Ja, jag kopierade från min gamla tråd där samma fråga ställdes [blush])


   
SvaraCitera

Bacarah:

Innebär detta att den inte kommer fungera med MSN?

Tydligen. Om MSN nu har ekosläckningsfunktionen AEC... vad det nu är.

Men det vore konstigt att du kan köpa en webbkamera som inte funkar i MSN. Jag trodde allt funkade på MSN, de uppdaterar ju hela tiden.


   
SvaraCitera

det var ju så jag gjorde men tråden blev låst endå .. suck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har skapat två trådar som båda har blivit låsta.

Problemet:
Det började igår kväll med en liten varningsruta som kom upp var 5:e minut. Där stod "error (login) the server administrator has refused the request". Den har kommit upp var 5:e minut - var 3:e timme beroende på hur mycket man använder datorn. Sedan dess har datorn blivit jättekonstig.
Nu kan jag inte ens komma åt C: längre. Om jag klickar på den, står det att det "inte går att hitta filen resycled
tldr.com". Det går att högerklicka och trycka på Utforska, men trycker man på Öppna så står det "åtkomst nekad". (Ja, jag är administratör.)
Jag har försökt med Systemåterställning, men det står att andra användare är inloggade på datorn fastän ingen är det. Är det en hacker?
När jag ändå vill återställa trycker jag på "nästa" efter att man valt datum, men det händer inget. Kan någon hjälpa mig med detta? Är rädd för att jag har fått ett farligt virus och snart inte kan göra någonting. Har gjort en fullständig sökning med Norton, det hittar inga virus.

Jag använder en stationär Windows XP Home SP2.

Hoppas det här inlägget åtminstonde blir godkänt.


   
SvaraCitera

Bävern93:

Hoppas det här inlägget åtminstonde blir godkänt.

Det är inte här du ska posta dina problem, men du ska läsa tråden, varför dom blivit låsta är för att inte givit någon som helst relevant information om dina problem.


   
SvaraCitera

Hampie:

Vill du ha hjälp i datorforumet?

Tjena, ska beställa lite delar.. Passar det här tillsammans?

Cooler Master HAF Mini 922 Black http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=461645

Uppgraderingspaket AMD - Athlon II http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=325623

Corsair Powersupply 450W, 120mm fläkt, 6xSATA, ATX/EPS, 1xPCI-E, 20/24pin http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=338686

Btw, är SATA kompatibel med SATAII ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol att folk ber om diverse hjälp i den här tråden?

S3ON:

Corsair Powersupply 450W, 120mm fläkt, 6xSATA, ATX/EPS, 1xPCI-E, 20/24pin http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=338686

Och för övrigt tycker jag att du ska köpa ett agg som ger åtminstone 600W. Det låter mycket fräckare, och du kan inbilla dig att du har en monsterdator eftersom den behöver så fet elförsörjning.


   
SvaraCitera

tjenare tech-support

nu är det så att ex-flickvännens externa hårddisk har pajat och hon tycker att jag ska fixa det var någon anledning.
hur som haver, kommer felmeddelandet "M:\ är inte tillgänglig. Filen eller katalogen är skadad och kan inte läsas"
högerklickar jag sedan på M: står det att disken är tom.

Så jag körde datorn från ubuntu (något som jag inte alls är bekant med)
och lyckades luska fram att disken i all fall var full med filer men jag kunde inte hitta vad som låg där och således inte flytta över något.
Har läst runt lite och konstaterat att om man vill få filerna räddade av proffesionella så ligger priset på runt 5k, vilket låter mycke. kanske är disken inte så fuckad som jag tror. så kanske någon har något tips på hur man lite lätt kan rädda några av filerna i alla fall?


   
SvaraCitera

EmperorNero:

en monsterdator eftersom den behöver så fet elförsörjning.

Yepp [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera