Aviseringar
Rensa alla

Vill du ha hjälp i Elektronikprylar och Telefoni? Skriv en beskrivande titel, ett beskrivande inlägg!


Ämnesstartare

Vill du ha hjälp i Elektronikprylar och Telefoni?
Det finns ingenting som är så störande som att försöka hjälpa någon som verkligen gör det svårt - så det slutar ofta med att personen i fråga inte får hjälp, eller får hjälp väldigt segt.

Skriv en beskrivande titel
Titeln skall vara en kort sammanfattning av ditt problem! Har du problem med att din skärm visar fel färger, skriv det, inte »HJÄLP, viktigt, skynda!!!11one» - det gör inte att folk svarar snabbare. Det enda det åstadkommer är att folk som kanske skulle kunna hjälpa dig med ditt problem tycker du är jobbig och skiter i att ens läsa inlägget. Så, tips 1: skriv en bra
sammanfattande titel. Helst utan caps lock.

Ett beskrivande inlägg
Skriv vad ditt problem är, beskriv ditt problem, vad du vill ha hjälp med, vad du redan försökt och gärna med läsbar text.

Var trevlig, var inte kaxig, tacka för hjälpen!
Var inte otrevlig mot den som försöker hjälpa dig, det är bara korkat - riktigt utbota idiotiskt! Käfta inte emot med någon som faktiskt kan det där bättre än du, vad är poängen? Du tjänar inget på det, men du förlorar eventuell hjälp! Var inte kaxig het enkelt! Hett tips är att tacka för hjälpen sedan också!


   
Citera
Tyrael

Ey kom då.

Lås tråd kanske? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Lås tråd kanske?

Låser jag tråden finns det risk att folk inte läser den så därför får den vara olåst.


   
SvaraCitera

Jag har en Remotec Remote Master 560 och ska installera den på vår tv men bruksanvisningen e borta!! så alla koder för att installera kontrollen med e helt gone!!:( så jag skulle gärna vilja ha koderna.
Tack på förhand!![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

najs_bajs:

Jag har en Remotec Remote Master 560 och ska installera den på vår tv men bruksanvisningen e borta!! så alla koder för att installera kontrollen med e helt gone!!:( så jag skulle gärna vilja ha koderna.
Tack på förhand

Gör en ny egen tråd för ditt problem, här visas bara info hur du ska posta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bump


   
SvaraCitera

jag vill ha ett tips på en billig och bra kamera. Max 1000 kronor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tolvan:

jag vill ha ett tips på en billig och bra kamera. Max 1000 kronor.

Skapa en egen tråd för ändamålet.


   
SvaraCitera