Aviseringar
Rensa alla

vill du helst klättra på, stampa på eller välta personen ovan?


nubbie

christover_bandy:

i guess

Nice 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välta Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar ibland klättra på folk på träningen. Man ställer sig i en ring också ska en klättra runt utan att nudda marken. kul, hoppas du e på nubbie.


   
SvaraCitera
nubbie

Panda:
Brukar ibland klättra på folk på träningen. Man ställer sig i en ring också ska en klättra runt utan att nudda marken. kul, hoppas du e på nubbie.

Oooh är fett på!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska välta alla som dominobrickor och sedan spring-stampa på er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stampa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

välta... tkr de låter sexigt oxo?

typ hon kanske e på besök o står vid min säng typ o tittar på hur tomt ja har de o ba "äsch de duger väl fö nån som dej"

o så välter ja omkull henne så hon ramlar i min säng för ja tog hennes kommentar mkt illa

o hon ba "MEN VA GÖRU" o drar ned mej i sängen o ja råkar landa på henne o typ vi fightas lite

så typ stannar vi upp o ja lägger mitt huvud mot hennes lår o typ vi ligger helt stilla o somnar 

typ lite tråkigt för vi hade peppat i typ en vecka på att vi skulle supa o typ dra ut nånstans o så ligger vi ba bredvid varandra 🙁

edit: 

fan va på fel sida 🙁 

välter brk oxo typ vi kanske har bestämt att vi typ inte har nått o göra o ah han ba ok vi röker på så kmr ja hem till honom o så välter ja ned honom när han skojar om att ta sista rökat o så hamnar vi bredvid varandra på rygg o typ ligger o röker medan vi typ nästan håller hand 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
välta... tkr de låter sexigt oxo?

typ hon kanske e på besök o står vid min säng typ o tittar på hur tomt ja har de o ba "äsch de duger väl fö nån som dej"

o så välter ja omkull henne så hon ramlar i min säng för ja tog hennes kommentar mkt illa

o hon ba "MEN VA GÖRU" o drar ned mej i sängen o ja råkar landa på henne o typ vi fightas lite

så typ stannar vi upp o ja lägger mitt huvud mot hennes lår o typ vi ligger helt stilla o somnar 

typ lite tråkigt för vi hade peppat i typ en vecka på att vi skulle supa o typ dra ut nånstans o så ligger vi ba bredvid varandra 🙁 

Tror ej christover_bandy är av kvinnlig könstillhörighet med risk för att jag har fel.


   
SvaraCitera

Klättrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stampar arma ArgArg

Pannkakssmöörgåsen:

Tror ej christover_bandy är av kvinnlig könstillhörighet med risk för att jag har fel.

va int honom ja skrev till 🙁 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välta. Och säga åt dig att det minsann heter "äsch det duger väl för någon som du" inte dig. Med risk för att jag har fel här också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pannkakssmöörgåsen:

Tror ej christover_bandy är av kvinnlig könstillhörighet med risk för att jag har fel.

köna mig inte jag är person i första hand


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

christover_bandy:

köna mig inte jag är person i första hand

Ber om ursäkt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pannkakssmöörgåsen:

Ber om ursäkt. 

jag försöker skapa ett mysterium kring mitt kön "vem är den där christover och vilket kön?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pannkakssmöörgåsen:
Välta. Och säga åt dig att det minsann heter "äsch det duger väl för någon som du" inte dig. Med risk för att jag har fel här också.

förstod du inte? =)

OnT: faulty number of options


   
SvaraCitera