Aviseringar
Rensa alla

Vill du läsa min blogg om mitt liv som gigolo?


Ämnesstartare

Folk verkar vara nyfikna i ren allmänhet om jobbet som gigolo. Sysslar en gigolo bara med sex, vilka är kunderna o.s.v?

Är ni sugna på att läsa om mitt liv som gigolo, eller är det skitsamma för er?

Har ni frågor, är ni välkomna att ställa dem.


   
Citera


   
SvaraCitera

ja


   
SvaraCitera

Bara om det är videos från träffarna med kunderna!! [wink]


   
SvaraCitera

Hur ser en genomsnittlig kund ut, man/kvinna gift/ensamstående osv.


   
SvaraCitera

Vad kan du göra för nått?
Hur mycket ska du ha betalt? Vad kan man få för 20 kr?
Är det lagligt? :<


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Är det lagligt? :<

att sälja, inte att köpa


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

att sälja, inte att köpa

Okej, men säljaren är väl av allra högsta grad delaktig i brottet då också får man väl säga.


   
SvaraCitera

Vart är länken då .


   
SvaraCitera

verkar soft att vara gigolo


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Okej, men säljaren är väl av allra högsta grad delaktig i brottet då också får man väl säga.

Det är ju inte säljaren som begår brottet i fråga, en säljare är ju "offret". Det är ju inte många säljare som gör det för att de vill, utan snarare att de hamnar i det på något sätt och sedan har svårt att ta sig ur det.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Det är ju inte säljaren som begår brottet i fråga, en säljare är ju "offret". Det är ju inte många säljare som gör det för att de vill, utan snarare att de hamnar i det på något sätt och sedan har svårt att ta sig ur det.

Ja, om de typ blir motvilligt blir tvingade eller hålls som slavar och säljs som varor av någon pimp så är ju han ansvarig.


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Ja, om de typ blir motvilligt blir tvingade eller hålls som slavar och säljs som varor av någon pimp så är ju han ansvarig.

Du verkar inte tänka på hur utsatta en del är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Bara om det är videos från träffarna med kunderna!!

Jag är mycket diskret, mina kunder ska kunna känna sig trygga. Därför blir det inga videos.

Dan_the_ironman:

Hur ser en genomsnittlig kund ut, man/kvinna gift/ensamstående osv.

Jag har endast sex med kvinnor, något annat har jag aldrig varit med om.

En vanlig kund är en kvinna i medelåldern. Ibland händer det är yngre och ibland äldre. Ofta har de ett högt uppsatt jobb, som exempelvis chef. Annars är det rika hemmafruar, till ensamstående kvinnor med pengar.

SaltaKätzchen:

Vad kan du göra för nått?Hur mycket ska du ha betalt? Vad kan man få för 20 kr?Är det lagligt? :<

Jag kan även dansa;) Hur tänker du nu? Varför man ska anlita mig och inte bara ragga på krogen?

20 kr, hahahahahahaha[bigsmile]

Priserna ligger från 3 000 kr för en halvtimme och uppåt.

stereo total:

Vart är länken då .

Tänkte en blogg på ungdomar.se

Liebestraum:

verkar soft att vara gigolo

Oftast är det så, men det är även väldigt höga krav och kan vara psykiskt påfrestande.


   
SvaraCitera

GigoloBoy:

Tänkte en blogg på ungdomar.se

Aha,


   
SvaraCitera