Aviseringar
Rensa alla

Vill du skriva för Ungdomar.se?


: D


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Jagvillboienhatt:

Säger värdegrunden något om att man inte får publicera en faktaunderbyggd och saklig artikel, eller varför togs det upp?

Jag tog mig friheten att tolka ditt specifika utpekande av just NiklasW som en pik mot hans sympatier för Sverigedemokraterna, varpå jag påpekade att man får skriva om vad man vill så länge det inte bryter mot värdegrunden. Om du hade ett annat syfte så ber jag om ursäkt. Party

(Och det var kanske vettigt att påpeka det överlag med tanke på odödligs roligheter.)


   
SvaraCitera

time: Jag tog mig friheten att tolka ditt specifika utpekande av just NiklasW som en pik mot hans sympatier för Sverigedemokraterna, varpå jag påpekade att man får skriva om vad man vill så länge det inte bryter mot värdegrunden. Om du hade ett annat syfte så ber jag om ursäkt.

Var mest nyfiken på hur ni skulle ställa er till en text som genomsyras av högeråsikter, men som ändå hålls saklig och utan påhopp av något slag. 


   
SvaraCitera

Jagvillboienhatt:

Var mest nyfiken på hur ni skulle ställa er till en text som genomsyras av högeråsikter, men som ändå hålls saklig och utan påhopp av något slag. 

Om du syftar på mig så är jag inte höger.


   
SvaraCitera

NiklasW: Om du syftar på mig så är jag inte höger.

I invandringsfrågan så står du väl ändå till höger? Det var något sådant ämne jag föreställde mig att du skulle skicka in en artikel om i mitt tankeexempel. 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Jagvillboienhatt:

Var mest nyfiken på hur ni skulle ställa er till en text som genomsyras av högeråsikter, men som ändå hålls saklig och utan påhopp av något slag. 

Vi är politiskt neutrala, och följer värdegrunden, vilket även materialet som publiceras här ska göra. Är väl enklast att uttrycka det så.


   
SvaraCitera

Jagvillboienhatt:

I invandringsfrågan så står du väl ändå till höger? Det var något sådant ämne jag föreställde mig att du skulle skicka in en artikel om i mitt tankeexempel. 

"Socialkonservativ" 
Icke!


   
SvaraCitera

NiklasW:

Om du syftar på mig så är jag inte höger.

Då är inte Gudrun Schyman vänster. 🙂


   
SvaraCitera

Jagvillboienhatt:

I invandringsfrågan så står du väl ändå till höger? Det var något sådant ämne jag föreställde mig att du skulle skicka in en artikel om i mitt tankeexempel. 

Nja, invandringsfrågan kan inte riktigt delas in i höger-vänster i min värld. Dock får jag nog göra dig besviken och säga att jag inte kommer skicka in några debattartiklar om invandringen.. Glad


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Det här är inte en tråd för snack om politik - det kan ni ta i mer lämpliga trådar. Tack!


   
SvaraCitera

Zodd:

Då är inte Gudrun Schyman vänster. 🙂

Schyman är vänster, Reinfeldt är höger. Båda älskar hög invandring.


   
SvaraCitera

time

Var kommer texterna publiceras någonstans? 


   
SvaraCitera

rotorblad:

"Socialkonservativ" 
Icke!

Anar jag en raljerande ton? Förvånad


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

NiklasW:

Var kommer texterna publiceras någonstans? 

På sajten.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Anar jag en raljerande ton? Förvånad

Nej då. Glad
Absolut inte mot dig personligen, i alla fall. 


   
SvaraCitera