Aviseringar
Rensa alla

Vill du tafsa på personen ovan?


Ämnesstartare

Nej 


   
SvaraCitera

Kanske, vet inte, känner hen inte.


   
SvaraCitera

Nee


   
SvaraCitera

Naj, tyvärr.


   
SvaraCitera

Jag är inte så intesserad av pojkar, speciellt inte mindreåriga sådana. Flickor/kvinnor is ma thing! Lite pojkar, män men inte lika mycket som tjejer. Det står väl 75% mot 25% till tjejernas fördel.


   
SvaraCitera
Cobrak

känns ju rude å tafsa 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske lite, gillar håret och så 


   
SvaraCitera

Cobrak:
känns ju rude å tafsa 🙁

Det är rude att tafsa på någon som inte vill, man ska alltid fråga innan. Icke!
Men ja, tafsa känns lite fel, inte som att smeka! Blink


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
Jag är inte så intesserad av pojkar, speciellt inte mindreåriga sådana. Flickor/kvinnor is ma thing! Lite pojkar, män men inte lika mycket som tjejer. Det står väl 75% mot 25% till tjejernas fördel.

Kanske tomboy passar din smak? Cool


   
SvaraCitera
Cobrak

Trevlig-Snubbe:

Det är rude att tafsa på någon som inte vill, man ska alltid fråga innan. Icke!
Men ja, tafsa känns lite fel, inte som att smeka! Blink

jaa sehr gut das stimmt!


   
SvaraCitera

mhmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nää


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Kanske tomboy passar din smak? Cool

Vad är Tomboy? Just nu är jag så trött så orkar knappt gogla och jag har 15 notiser här idag, nog mer än vad jag någonsin haft här tidigare så det blir mycket att göra.

Nee


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Vad är Tomboy? Just nu är jag så trött så orkar knappt gogla och jag har 15 notiser här idag, nog mer än vad jag någonsin haft här tidigare så det blir mycket att göra.

Nee

Hihi. Själv har jag bara två notiser kvar. Gråter tomboy är en tjej som klär sig pojkaktigt och beter sig som en pojke. Kan dock inte den riktiga förklaringen på begreppet/uttrycket eller varifrån det kommer. 


   
SvaraCitera

Bizzy låter som en spännande varelse. Min nyfikenhet gör att jag vill tafsa lite på ummaren och se vad som händer.


   
SvaraCitera