Aviseringar
Rensa alla

Vill du vara lycklig?


Ämnesstartare

Okej, är det bara jag som tycker att lycka är en av de mest dumma saker att eftersträva någonsin? 


   
Citera
Ämnesstartare

Jag röstade självklart nej. Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jaha, känns ju knas. Varför då? Vad menar du ens med lycka? Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: Jaha, känns ju knas. Varför då? Vad menar du ens med lycka?

Är väl roligare att må bra än dåligt. Menar att jag är glad, taggad efter livet och mår bra över mig själv och så typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: Ja

Förklara dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är man inte lycklig så är man ju olycklig. vem vill vara olycklig? bullt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske är ohälsosamt att tvinga sig för hårt att vara lycklig när man inte är det. Känns dock som att lycka och glädje är meningen med livet för mig.


   
SvaraCitera
mynona

ja självfallet. lycka är tillfälligt. lycka är den paus man behöver för att hämta kraft och motivation för att stå ut med allt som till skillnad från lyckan inte är tillfälligt. lycka varar bara i små stunder, men de gör det värt resten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

Förklara dig

Jaha, så du behöver inte förklara dig? Det är du som tycker att det är en bra ide inte jag? Jag har aldrig sagt att jag vill försöka vara så olycklig som möjligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0119linnea:
Kanske är ohälsosamt att tvinga sig för hårt att vara lycklig när man inte är det. Känns dock som att lycka och glädje är meningen med livet för mig.

Jag tycker synd om dig. Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på vad du menar med lycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
ja självfallet. lycka är tillfälligt. lycka är den paus man behöver för att hämta kraft och motivation för att stå ut med allt som till skillnad från lyckan inte är tillfälligt. lycka varar bara i små stunder, men de gör det värt resten

Ja okej, jag är inte emot all glädje, det är inte det jag säger. hehe ofta när man säger att man vill vara lycklig så menar man att man vill fatta sina beslut efter vad man tror gör en lycklig. Det är det här jag tycker är ett stort misstag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

Jag tycker synd om dig. Söt

Av vilken anledning?


   
SvaraCitera