Aviseringar
Rensa alla

vill ej ha mens


Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Hatar mens. ;S


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

n av dem hade gigantiska knölen men veterinären sa "dom kan få sånt ibland, det går över" och för ett par dagar sedan bara lossnade knölens innanmäte och nu ser det fräscht ut

Ah, en fettknöl.. Det är jättevanligt, inget att oroa sig för bara man håller koll på att marsvinet ej får infektioner efter att knölen tömts. :p

Postorderhoran:

kommer nog inte på nm när är det/när går anmälningstiden ut

Det är 11-12 september och sista datum för anmälan är 15 augusti.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Ah, en fettknöl.. Det är jättevanligt, inget att oroa sig för bara man håller koll på att marsvinet ej får infektioner efter att knölen tömts. :p

tråkiga var att vi skulle sälja/omplacera henne och samma dag vi skulle åka till nya matten hade det gått hål på den och såg minst sagt skitäckligt ut. vi ville inte lämna ifrån oss henne förrän vi var säkra på att allt skulle gå bra och nu har dom hittat en ny så..

Får se om vi får med några djur! Är på gång att köpa nån hane från jens så eheheh kan ställa ut den iaf ;p


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

vi ville inte lämna ifrån oss henne förrän vi var säkra på att allt skulle gå bra och nu har dom hittat en ny så..

Aj då, det var ju inte bra. :/

Postorderhoran:

Får se om vi får med några djur! Är på gång att köpa nån hane från jens så eheheh kan ställa ut den iaf ;p

Åh, då lär det ju bli något snyggt! Blir det långhår eller teddy? Vilken lokalförening tillhör du? Mitt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Åh, då lär det ju bli något snyggt! Blir det långhår eller teddy? Vilken lokalförening tillhör du? Mitt?

östra, och jag vet inte om det blir långhår eller teddy, vi behöver båda men vill ju ha nån med najs färg som lämnar fina ungar dessutom, blev erbjuden en som såg ganska lustig ut färgmässigt så vi får se, hörde ngt om choklad också!


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

östra, och jag vet inte om det blir långhår eller teddy, vi behöver båda men vill ju ha nån med najs färg som lämnar fina ungar dessutom, blev erbjuden en som såg ganska lustig ut färgmässigt så vi får se, hörde ngt om choklad också!

Allright, men det blir säkert bra.
Checkade in några av hans djur på norrorts senaste utställning och han hade med sig väääärldens sötaste teddy, dock tror jag det var en hona. :p


   
SvaraCitera