Aviseringar
Rensa alla

vill få ett slut på oseriösheten


Ämnesstartare

en kille jag känner (som jag varit kär i för ett bra tag sen, å han var kär i mig med) snackar hela tiden om att vi ska ha sex ihop och "mysa" nästa gång vi ses ( vi bor rätt långt ifrån varandra å ses inte så ofta) fastän vi inte är ihop. skriver hjärtan o skit, säger gumman, älskar dig blablaa gör han också. litar dock inte helt på att han menar så mkt med det med tanke på att det eftersom vi inte setts på månader..'

till saken: jag är jätterädd att bli kär i honom igen, jag vill inte bli sårad, men jag vill inte vara bitchig mot honom heller för jag känner hans syskon. svarar rätt torrt ibland, eller skriver "haha" eller "jasså" när han försöker charma eller snackar om strul o sex, vi snackar ju mest på MSN. Alltså jag är inte lika på som han är.
Lite playervarning på honom kanske?

Vill iaf få ett slut på det här, för jag är seriös när det gäller sex och vill inte strula runt. Och jag vill att han ska säga mer rakt vad han tycker om mig. men hur konstigt/pinsamt blir det inte om jag säger "sluta vara så oseriös (är han det? det vet ju inte jag, kanske sårar honom) jag är en seriös tjej och jag har faktiskt ingen lust att strula runt med olika."

Sen vågar jag ju inte fråga om han menar att han älskar mig när han säger det. Hur kan han göra det när vi aldrig ses nästan? Kanske blir fööör seriöst då, och då blir det bara pinsamt nästa gång vi ses.

hur skulle ni ha gjort? vill ha honom som vän.


   
Citera
Ämnesstartare

Låter som han vill komma in i dina byxor, du borde dumpa honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom ni inte setts på ett par månader så tror jag inte att han är kär i dig. Jag tycker det låter mest som att han är attraherad av dig [wink] och skulle vilja åt dig på det sättet, inget seriöst.

Jag känner igen mig i situationen. Har också varit med om det. Säg att du börjat träffa någon och att du inte längre vill ha de där kommentarerna, att de helt enkelt är jobbiga.

Du skulle ju iofs kunna fråga "är du seriöst med något av det du säger [wink]" innan.. Så får du veta [smile] Eller fråga rakt ut typ, om han verkligen är seriös när han säger att han älskar dig eller om han bara är attraherad av dig.

Svajigt inlägg detta känner jag. Hoppas du förstår vad jag menar iaf [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nortexius:

Låter som han vill komma in i dina byxor, du borde dumpa honom.

Hur tänker du nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Hur tänker du nu?

Han säger att han älskar henne och att han vill vara med henne för evigt, för att han är kåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Politik och Samhälle?

Han låter inte seriös, mitt råd: undvik [bigsmile]
Och för helvete utsätt honom inte för "the friend zone" om du inte hatar honom rejält [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nortexius:

Han säger att han älskar henne och att han vill vara med henne för evigt, för att han är kåt?

Han har inte sagt någonting om att vara med henne för evigt :p (enligt informationen vi fått i tråden)

och ja, klart han vill knulla. Ska man nobba folk för att de vill ha sex med en? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nortexius:

du borde dumpa honom.

De var ju inte tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

och ja, klart han vill knulla. Ska man nobba folk för att de vill ha sex med en? [tard]

Om det bara är vad dom är intresserade av och man söker något mer seriöst, ja [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är du egentligen? Att ens fortsätta skriva med honom låter lite desperat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peacemaker:

Om det bara är vad dom är intresserade av och man söker något mer seriöst, ja

Hon kan ju inte veta om han bara är intresserad av det? Och de flesta vill inte inleda ett förhållande med någon BARA för att få knulla 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Politik och Samhälle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Hon kan ju inte veta om han bara är intresserad av det?

Sant att hon inte kan veta det, men man kan ju ana saker.

Wanking BC:

Och de flesta vill inte inleda ett förhållande med någon BARA för att få knulla 😛

Beror på åldern, under ~17-18 så är det ganska vanligt [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peacemaker:

Sant att hon inte kan veta det, men man kan ju ana saker.

Jao, men som nortblabla skrev "Han vill knulla, dumpa honom" anser jag vara aningen efterblivet 😛

Peacemaker:

Beror på åldern, under ~17-18 så är det ganska vanligt

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Säg till honom att han inte ska säga saker han inte menar, t.ex "jag älskar dig". Till slut får det liksom ingen mening.
kinda.
Du får nog vara ganska rätt på. Har en kille som bara vill ha sex med mig. Men jag leker lide med honom på avstånd. Lide får han ju kämpa liksom. Om det ens blir ngt.
Anyways, gå rakt på. Strunta i om du kanske sårar honom för gillar han dig så förstår han vad du menar.


   
SvaraCitera