Aviseringar
Rensa alla

vill få ett slut på oseriösheten


Ämnesstartare

Srbija:

Hur gammal är du egentligen? Att ens fortsätta skriva med honom låter lite desperat.

17. anledningen till att jag ens snackar med honom är väl att jag har varit intrersserad av honom förut, väldigt mycket. och jag vill att han ska vara seriös, men jag är inte säker och jag litar egentligen inte helt på honom. har ju känt honom sen jag var 7. och det har alltid funnits lite intresse mellan oss. känns inte som att han bara är kåt.
fast det kanske han är.... åå jävla kille

hoppas väl mest att han ska vara som han var förut antar jag, fast det är ju dumt.

sweetOrange:

Du får nog vara ganska rätt på. Har en kille som bara vill ha sex med mig. Men jag leker lide med honom på avstånd. Lide får han ju kämpa liksom. Om det ens blir ngt.
Anyways, gå rakt på. Strunta i om du kanske sårar honom för gillar han dig så förstår han vad du menar.

jo jag har väl också betett mig lite såhär mot honom. kan tänka mig att han inte fattar vad jag vill heller, för jag spelar nog ganska kall. Men det är ju som sagt bara för att jag är rädd att bli sårad.

tack för alla råd förresten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förresten om jag nu säger : "är du seriös med något du säger? som "jag älskar dig gumman"?annars tycker jag att du kan skippa att skriva det överhuvudtaget"

om man ska se det från han synvinkel nu; verkar inte det som ságt FÖR seriöst? typ ååh älskar du mig tills döden skiljer oss åt??? för så menar ju inte ens jag. Då kanske han tänker "älskar jag henne?". Älska är ju ett väldigt starkt ord? Och vad svarar man då?

jaaa ni fattar. allt blir väl typ gravallvarligt då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv 'pusi kurac'.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Skriv 'pusi kurac'.

och det betyder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaae:

och det betyder?

Gissa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nån svordom, men orkar inte gissa, kan ju vara vad som helst. Men säg vad det betyder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaae:

nån svordom

Fel.

fridaae:

men orkar inte gissa

Ledtråd: Dold text: någonting naturligt

fridaae:

kan ju vara vad som helst

Fel.

fridaae:

Men säg vad det betyder?

Dold text: Sug kuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaae:

Lite playervarning på honom kanske?

fridaae:

vill ha honom som vän.

eftersom att du är seriös och inte vill strula runt är det lika bra att du säger det till honom. Lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridaae:

hur skulle ni ha gjort? vill ha honom som vän.

Säg att du vill ha honom som vän, och att tipsa honom att detta forum: http://www.c-r.se/forum/

Och att han kan få mycket mycket bättre tjej/ligg på alla sätt om han verkligen kämpar med den kunskapen som finns på hemsidan och sätter den på praktik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera