Aviseringar
Rensa alla

Vill få till det med en tjej, hur ska jag lyckas ?


Ämnesstartare

Hej UM. Det är så att jag är intresserad av en tjej, addade henne på fb för kanske ett och halvt år sedan. Sen skrev jag lite med henne, efter det så addade jag henne på snapchat! När jag gjorde de så började vi skriva med varandra, hon var på utbytesår i USA och vi skrev väldigt mycket med varandra. Långa texter och jag tycker att vi kom bra överens, hon svarade alltid mig och samtalen flöt på. Nu har vi inte skrivit alls och jag har fortfarande henne på snapchat. Grejen är den att jag tycker hon är sjukt snygg, skulle gärna bjuda ut henne på en liten dejt även om vi inte träffats . Tror att vi tränar på samma gym, för en gång så tror ja att jag såg henne där och en annan gång såg jag på snapchat kartan att hon befann sig just där på gymmet. 

Min fråga är. Går de att fråga direkt om en dejt? Tycker de känns mkt nättrender än skriva hur länge som helst. Hur hade ni gjort? Snap med henne lite? Tsck i förhand


   
Citera

Fråg efter sex sen du kör allt in 


   
SvaraCitera

Du kan ju kontakta henne på snapchat igen, och om du fortfarande känner likadant för henne så är det väl bara att fråga rakt på. 


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska kontakta henne som HiddenMe sagt.

Men du skrev bara att du var intresserad av henne, och att hon är "sjukt snygg." Fundera innan, tänk efter. Gillar du henne bara för att hon är sjukt snygg? Man kan inte kolla på utseendet, eller man kanske vill ha en snygg. Men man måste veta vad personen har för intresse, och vem personen är. Men kontakta henne på Snapchat igen...Glad

MackanBoy:
Hej UM. Det är så att jag är intresserad av en tjej, addade henne på fb för kanske ett och halvt år sedan. Sen skrev jag lite med henne, efter det så addade jag henne på snapchat! När jag gjorde de så började vi skriva med varandra, hon var på utbytesår i USA och vi skrev väldigt mycket med varandra. Långa texter och jag tycker att vi kom bra överens, hon svarade alltid mig och samtalen flöt på. Nu har vi inte skrivit alls och jag har fortfarande henne på snapchat. Grejen är den att jag tycker hon är sjukt snygg, skulle gärna bjuda ut henne på en liten dejt även om vi inte träffats . Tror att vi tränar på samma gym, för en gång så tror ja att jag såg henne där och en annan gång såg jag på snapchat kartan att hon befann sig just där på gymmet. 

Min fråga är. Går de att fråga direkt om en dejt? Tycker de känns mkt nättrender än skriva hur länge som helst. Hur hade ni gjort? Snap med henne lite? Tsck i förhand


   
SvaraCitera

MackanBoy: Min fråga är. Går de att fråga direkt om en dejt? Tycker de känns mkt nättrender än skriva hur länge som helst. Hur hade ni gjort? Snap med henne lite? Tsck i förhand

Jag tycker du ska fråga henna om dejt. Bara för att hon är singel nu. Då kommer hon säkert inte vara det hela livet Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svar! Ska göra det. Men hon har öppnat min snap men inte svarat, ska jag bara fråga om jag får bjuda ut henne? Kanske bäst? Så jag lär känna henne


   
SvaraCitera
Listus

MackanBoy:
Tack för svar! Ska göra det. Men hon har öppnat min snap men inte svarat, ska jag bara fråga om jag får bjuda ut henne? Kanske bäst? Så jag lär känna henne

Go for it


   
SvaraCitera

Skriv (för hand) ner dina drömmar så fort du vaknar, i all detalj du kan minnas under en månad.
Sedan kollar du på nån youtubetutorial om origami och viker papprena som blommor så att du kan ge henne en bukett av dina drömmar, det borde fixa grejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej! Hur ska jag göra, eller säga rättare sagt. Skiter i konversationen, känns uteslutet, hur ska jag skriva ? 

” hej skulle gärna bjuda ut dig för lära känna dig mera ” 

eller hur hade ni skrivit? Just nu har hon bara öppnat min snap och skickat tillbaka en bild utan text


   
SvaraCitera

asså det behöver ju inte vara så formellt. om ni nu tjötat i ett helt år så är del väl inget konstigt alls å säga typ "vad gör du [dag/tid/whatever], vill träffa dig. häng med å till xyz?/gör zyx med mig?" Sen kommer hon antagligen säga nej, men då hittar man bara en annan tjej å frågar henne efter en vecka istället för att vänta ett helt jävla år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska skicka snart, men är typ nervös för ett nej eller något. Kanske bara att göra


   
SvaraCitera