Aviseringar
Rensa alla

Vill få tillbaka honom!


Ämnesstartare

Hej! Jag har ett väldigt stort problem.. Jag och min kille hade varit tillsammans i 15 månader när han helt plötsligt gör slut.. När jag frågade varför han gjorde slut så säger han att han bara inte ville vara tillsammans längre, vilket är konstigt för bara i fredags verkade han hur kär som helst i mig.. Nu har jag fått reda på att han dumpade mig för en tjej han träffade i fredags. Alltså har dom känt varandra i fyra dagar och han väljer att dumpa mig bara för henne. Nu har det gått tre dagar sen vi gjord slut..
Jag vet att han fortfarande har känslor för mig så hur ska jag få tillbaka honom, älskar honom så innerligt och kan inte tänka mig ett liv utan honom.. Så snälla hjälp mig, vad ska jag göra?


   
Citera

Hur vet du att han fortfarande har känslor för dig? Skit i honom om han väljer henne framför dig. Du kan ju inte kidnappa honom liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För jag vet det bara, kan man verkligen gå och tappa alla känslor på några dagar?


   
SvaraCitera

Har en kompis som var tillsammans med sin tjej i 3 år men han blev dumpad av sin tjej på grund av att hon träffade en kille som hon fastnade för direkt. Nu har de varit tillsammans i typ 3 år.. Så liksom, det händer att man bara träffar någon annan sådär och fastnar direkt. Jag tror att det är smällar man får ta.

Om jag var du skulle jag låta honom vara och försöka att inte sitta och fördriva min tid med tankar så som "jag vet att han fortfarande har känslor för mig". Det spelar ändå ingen roll om han inte visar dem?


   
SvaraCitera

det är väll uppenbart vart han står. ta och gå vidare istället de kommer göra dig mer gott.

juuuicy:

För jag vet det bara,

ingen kan veta hur en annan människa tänker och resonerar, det är en omöjlihghet.


   
SvaraCitera

juuuicy:

Nu har jag fått reda på att han dumpade mig för en tjej han träffade i fredags.

Sägs att killar dumpar för att de hittar någon ny intressant, medan tjejer dumpar när förhållandet inte känns lika bra längre.

Alltså kanske han bara hängde kvar i ert förhållande för att han tänkte 'varför inte' till hon dök upp.


   
SvaraCitera