Aviseringar
Rensa alla

Vill färga blondt


Jag tycker att sandré färgat hår faktiskt är fint. Så länge man anstränger sig för att hålla det i ett bra skick. Och det där med att färga håret är inte lätt. Det är ungefär som att lägga ett pussel.


   
SvaraCitera

Timyan:

Växer verkligen ögonbryns hår? det syns inte xD vadå kmr det bli värsta utväxten? :O

Är du bekant med konceptet "noppa ögonbryn"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Så länge man anstränger sig för att hålla det i ett bra skick.

det är just det, mitt hår är väldigt tunt och blir lätt slitet alltså inte i så bra skick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Är du bekant med konceptet "noppa ögonbryn"?

haha jo när du säger det så, men jag noppar bara mellan de båda ögonbrynen och då känns det inte som om de andra hårstråna växer 😛


   
SvaraCitera

Timyan:

haha jo när du säger det så, men jag noppar bara mellan de båda ögonbrynen och då känns det inte som om de andra hårstråna växer 😛

Det beror på att de hårstrån som växer inte blir längre än de andra.


   
SvaraCitera

D to the umb.


   
SvaraCitera

DET ÄR MÄNNISKOR SOM DU SOM GÖR ATT ALLA TROR ATT ALLA BLONDINER ÄR PUCKADE!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
smisk

Gå till salong och fråga någon som kan det där, dumtjack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, tack för svaren

Dock förstår jag inte varför ni kommenterar överhuvudtaget om ni tycker att jag är så dum/puckade (vilket inte stämmer alls), det är inte så att det hjälper mig på något sätt.

Skaffa er ett liv och sluta tracka ner på människor [no-no]


   
SvaraCitera

Färga mörkare istället!


   
SvaraCitera

Såklart du kommer få tillbaka din vanliga ögonbrynsfärg. Hårstråna växer ju ut, ramlar om, lämnar plats för nya osv.


   
SvaraCitera

Timyan:

mitt hår är väldigt tunt och blir lätt slitet alltså inte i så bra skick.

Det skulle vara intressant att se en jämförelsebild med innan och efter. Om du nu genomför projektet. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Toni & Guy an hjälpa dig.[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade vitt hår och mörkmörkmörka ögonbryn, men när jag och mina vänner talade om det, sade de att de lade märke till det för att jag sagt något. Men blek inteeeee, inte braaa.


   
SvaraCitera

Timyan:

Växer verkligen ögonbryns hår? det syns inte xD vadå kmr det bli värsta utväxten? :O

hårstråna i ögonbrynen byts ungefär var 3e månad då man tappar dem och det växer ut nya. Så om man rakar dem så ser de exakt ut som innan efter 3 mån.
Tvivlar på att man ser utväxt i ögonbrynen, de hinner liksom ramla av ohc ersättas med nya innan man ser nåt. färgar mina bruna ögonbryn mörkare ibland och jag märker bara att det bleknar och att jag måste färga om, inte att jag måste "färga någon utväxt" liksom...


   
SvaraCitera