Aviseringar
Rensa alla

vill flytta rum, hjälp!!!!


Ämnesstartare

Hej! jag är 14 år och i huset har vi en källare som jag skulle vilja ha men det har varit en vattenläcka och innan bodde mina föräldrar där nere. just nu håller dom flytta ner dit igen. vi har skaffat en ny hund som inte kan gå i trappor satt det är ett plus. jag skulle vilja flytta ner dit för det är rätt så nytt och vi har en katt som bara är på övervåningen med mig. men på natten brukar hon gå ner till källaren för att jaga möss. den nya hunden är väldigt på henne så därför vågar hon inte gå ner. men jag är rädd att katten kommer gå till källaren och bo där för det finns en ytterdörr och hon kan gå och jaga möss. eftersom hunden inte kan gå ner så är det liksom perfekt för henne. men jag vill verkligen flytta ner dit för jag känner att katten är det enda jag bryr mig om hon är liksom helt besatt av mig och hon betyder allt för mig. senaste tiden har jag haft svårt jag har försökt ta livet av mig två ggr vilket dom inte vet. så det skulle kännas bra att flytta ner så att jag blir sysselsatt att möblera om och sånt. eftersom katten inte kan gå så fritt skulle det kännas bra för henne också att kunna vara mer fri om hon bor på nedervåningen.


   
Citera

Snacka med dina föräldrar, hur tänkte du annars göra


   
SvaraCitera

Oj, vad många variabler att ta hänsyn till.  Mycket glad


   
SvaraCitera