Aviseringar
Rensa alla

vill flytta, trivs inte.


Ämnesstartare

Angelize:

du kmr inte få eget beoende av soc om du e femton, snarare fosterfamilj

de går bra vilket som så länge jag kommer härifrån. ska man kontakta soc eller nåt annat ställe?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antikrist:

Jag har det värre, men det har inte med saken att göra, alla tycker livet är skit när man är 15 och dom som inte tycker det borde dööööööööö [zzz]

Trevligt att du kan dra dessa slutsatser utan att veta ett skit om personen i fråga [smile] Och det är en jävla fin inställning du har!

Lycka till med livet och hoppas att du snart tillåter dig själv att vara lite cry-baby! Ingen mår bra av att vara bitter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SCHOOLSUCKS:

de går bra vilket som så länge jag kommer härifrån. ska man kontakta soc eller nåt annat ställe?

Ja 🙂 Gå in på din kommuns hemsida eller googla fram numret och ring dit. Sen lär du få komma på ett möte.


   
SvaraCitera

Antikrist:

Jag har det värre

Pinsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja 🙂 Gå in på din kommuns hemsida eller googla fram numret och ring dit. Sen lär du få komma på ett möte.

Okej, tack [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Trevligt att du kan dra dessa slutsatser utan att veta ett skit om personen i fråga [smile] Och det är en jävla fin inställning du har!

Lycka till med livet och hoppas att du snart tillåter dig själv att vara lite cry-baby! Ingen mår bra av att vara bitter.

Det är en förmåga. Tack. Men jag gav åtminstone tips till ts [rolleyes]

Miceparade:

Pinsamt.

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antikrist:

Det är en förmåga. Tack. Men jag gav åtminstone tips till ts [rolleyes]

Jag tror att hon uppskattade det mycket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Jag tror att hon uppskattade det mycket!

Och ändå attackerade du vad jag skrev [confused] weirdo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antikrist:

Och ändå attackerade du vad jag skrev [confused] weirdo

Oj! Där fick du allt till det! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Oj! Där fick du allt till det! [wink]

Bra, då kan vi avsluta den här dispyten som vänner då. Ha en trevlig kväll osv [wink]

ont: seriöst, som andra har skrivit kontakta soc. Gå till skolkuratorn så hjälper hon dig säkert om du inte klarar det själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antikrist:

Bra, då kan vi avsluta den här dispyten som vänner då. Ha en trevlig kväll osv [wink]

Kram!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antikrist:

ont: seriöst, som andra har skrivit kontakta soc. Gå till skolkuratorn så hjälper hon dig säkert om du inte klarar det själv

okej, tack [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Nehe?

nej, så vad du än gör, gör du FEL. Vantrivs, människa! [mad]

OnT: Prata med skolkurator, hon hjälper dig reda ut varför du inte vill bo hemma, sedan hjälpr hon dig ta kontakt med soc if necessary. Det blir bra. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Soc resurser är till för dem som verkligen behöver dem. Känns om att var och varannan människa tycker att de borde få fosterfamilj för att det är coolt/tror att det inte finns några regler där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

nej, så vad du än gör, gör du FEL. Vantrivs, människa! [mad]

Jag kan inte [cry]


   
SvaraCitera