Aviseringar
Rensa alla

Vill förlora min oskuld


Ämnesstartare

Hej jag är en 14 årig kille som skulle vilja förlora sin oskuld, Då vill jag bara ha tips o sånt (Pallar int om ni skriver "Du är för ung") Då många av mina vänner har förlorat sin oskuld


   
Citera
sies
 sies

Många tonåringar säger att de förlorat oskulden när de egentligen inte har det. Men finns väl de som faktiskt har det, hur som helst. 

Hur vill du att det ska vara? Vill du bara förlora oskulden? Vad för person vill du att det ska vara med osv? Om du har en bra vän med samma sexuellt intresse kan du ju alltid kolla dit annars är det nog enklast att skaffa flick/pojkvän. 


   
SvaraCitera

sies:
Många tonåringar säger att de förlorat oskulden när de egentligen inte har det. Men finns väl de som faktiskt har det, hur som helst. 

Hur vill du att det ska vara? Vill du bara förlora oskulden? Vad för person vill du att det ska vara med osv? Om du har en bra vän med samma sexuellt intresse kan du ju alltid kolla dit annars är det nog enklast att skaffa flick/pojkvän. 

hur hittar man en sån tjej i skolan? hur gör man så hon också  vill eller kanske hjälpa en?


   
SvaraCitera
sies
 sies

Danneboi:

hur hittar man en sån tjej i skolan? hur gör man så hon också  vill eller kanske hjälpa en?

Alltså, det är inte bara att hitta en sån tjej. Tjejer gillar sex lika mycket som killar, de visar det bara inte lika mycket. Deras moral kring det verkar också mer diskret än killars. 

Vad jag menade var att om man är bra vän med en tjej eller kille, där man inte har känslor för varandra, så kan man ha "oseriöst" sex. 


   
SvaraCitera

jarrås:
Hej jag är en 14 årig kille som skulle vilja förlora sin oskuld, Då vill jag bara ha tips o sånt (Pallar int om ni skriver "Du är för ung") Då många av mina vänner har förlorat sin oskuld

Varför vill du förlora din oskuld? I din text låter det mer som att du vill ha sex bara för att dina vänner säger att de har haft det, och inte för att du faktiskt personligen vill ha det. Utan mer pågrund av socialt tryck och påverkan. Men om jag uppfattat texten fel, och det inte är pågrund av det. Så är väl mitt tips att hitta en vän (eller övrig person t.ex. flickvän/pojkvän) som du känner dig bekväm med, och som vet om att du vill ha sex (och som sedan i sin tur känner likadant). 


   
SvaraCitera

sies:

Alltså, det är inte bara att hitta en sån tjej. Tjejer gillar sex lika mycket som killar, de visar det bara inte lika mycket. Deras moral kring det verkar också mer diskret än killars. 

Vad jag menade var att om man är bra vän med en tjej eller kille, där man inte har känslor för varandra, så kan man ha "oseriöst" sex. 

så vänskaps sex då?


   
SvaraCitera
sies
 sies

Danneboi:

så vänskaps sex då?

Ja, det är ju det ett KK förhållande går ut på. 


   
SvaraCitera

sies:

Ja, det är ju det ett KK förhållande går ut på. 

hur hittar man de då?


   
SvaraCitera

Danneboi:

hur hittar man de då?

finns många olika sätt jag brukade vara en kk


   
SvaraCitera

jarrås:
Hej jag är en 14 årig kille som skulle vilja förlora sin oskuld, Då vill jag bara ha tips o sånt (Pallar int om ni skriver "Du är för ung") Då många av mina vänner har förlorat sin oskuld

du är 14 så ingen över 15 får enligt lag ha sex med dig så sry annars skulle jag kanske kunna ha det med dig 🙂


   
SvaraCitera
sies
 sies

Skåneärbäst:

du är 14 så ingen över 15 får enligt lag ha sex med dig så sry annars skulle jag kanske kunna ha det med dig 🙂

17 åringar får ha samlag med 14 åringar. Lagen angående byxmyndig osv. är mest för att skydda minderåriga från äldre vuxna. Lagen säger också att den inte vill hindra ungdomar att ha sex. Därför är det tillåtet, om det går att framföra, om 14 åringen fullt ut varit med på samlaget och också förstått sex i allmänhet.


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

finns många olika sätt jag brukade vara en kk

hur ska man göra om man har en tjejkompis då?


   
SvaraCitera
sies
 sies

Danneboi:

hur ska man göra om man har en tjejkompis då?

Om ni är bra vänner, kan prata om i princip vad som helst så kan det va lätt att börja prata om sex. Annars om du bara har en tjejkompis, alltså bara kompis, så är det kanske inte så lägligt att börja snacka om sex eller om ni ska ha det. 


   
SvaraCitera

Danneboi:

hur ska man göra om man har en tjejkompis då?

¨som sies säger är ni bara kompisar är det ingen bra ide att fråga är ni mer än kompisar då kan ni fråga t.ex jag hade sex med 3 killkompisar igår för jag var kåt och var uttråkad


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

¨som sies säger är ni bara kompisar är det ingen bra ide att fråga är ni mer än kompisar då kan ni fråga t.ex jag hade sex med 3 killkompisar igår för jag var kåt och var uttråkad

naajs


   
SvaraCitera