Aviseringar
Rensa alla

Vill förlora oskulden...


Ämnesstartare

Turbo:

Jo men tjenare vad är det för fel på dig då saknar du ett öga?

De är ju inget fel på mig men de är nt direkt att killar som är i samma ålder som mig och som bor i Sthlm kikar mig 24/7 ändå lxm


   
SvaraCitera

schim:

Det får man alltid höra i den åldern

+1


   
SvaraCitera

EnskedeBruden: ... sjukt sugen på att förlora min oskuld en längre tid nu men de är ju väldigt svårt att hitta nån i samma ålder som vill knulla. Jag är själv väldigt mogen och har stor röv o bröst så jag ser ut ungefär som jag är 16 säger många.

Hahaha... tjej, 13 år... ser ut som 16 år och sugen på att knulla.  Mycket glad


   
SvaraCitera

EnskedeBruden: Jag tränar friidrott så jag är ganska vältränad..

I smell bullshit, saftig bullshit asså
Mer lättlöst problem har jag fan aldrig stött på om du är ett uns äkta


   
SvaraCitera

Borde väl inte vara så svårt i sådana fall om det är som du säger?
Men du borde kanske vänta 1 eller 2 år. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Som mulle meck brukar säga " det går om man vill." 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
är det svårt att hitta sextonåriga killar som vill ligga wtf vad är det som händer med världen jag hänger inte med

lakebeach:
Borde inte så svårt att hitta desperata killar i din ålder...

...om det är killar du är intresserad av såklart. Glad

rogernw:
Borde väl inte vara så svårt i sådana fall om det är som du säger?
Men du borde kanske vänta 1 eller 2 år. 

Pappbox:

I smell bullshit, saftig bullshit asså
Mer lättlöst problem har jag fan aldrig stött på om du är ett uns äkta

piraten:

Hahaha... tjej, 13 år... ser ut som 16 år och sugen på att knulla.  Mycket glad

Ok visst det är kanske enkelt att hitta nån att knulla med men jag vill nt direkt gå runt i skolan o fråga "vill du knulla?". är oftast med tjej kompisar på fritiden och sen tränar jag 5 ggr i veckan så jag har nt tid me att festa o sånt varje kväll även om jag vill. Så vadå ni tkr jag ska gå på fest o hångla upp nån random kille på en fest o knulla me han elr?!?! 


   
SvaraCitera

EnskedeBruden: Så vadå ni tkr jag ska gå på fest o hångla upp nån random kille på en fest o knulla me han elr?!?!

1. Killar borde söka upp dig för att få knulla, det är typ naturlig lag eller något
2. det är ditt problem, hur du löser det är upp till dig
3. detta är ett icke-problem egentligen


   
SvaraCitera

EnskedeBruden: Ok visst det är kanske enkelt att hitta nån att knulla med men jag vill nt direkt gå runt i skolan o fråga "vill du knulla?". är oftast med tjej kompisar på fritiden och sen tränar jag 5 ggr i veckan så jag har nt tid me att festa o sånt varje kväll även om jag vill. Så vadå ni tkr jag ska gå på fest o hångla upp nån random kille på en fest o knulla me han elr?!?!

Nej, jag förstår att du inte vill fråga runt bland klasskompisar.

Men varför inte "känna av vibbarna" bland dina träningspolare? Du skriver att du tränar friidrott... vilka grenar?

Om du med festa syftar på att du ska supa för att hitta ett knull så blir mitt bestämda svar - NEJ NEJ NEJ! Sex blir bäst om båda är nyktra. Sex har inget med varken alkohol eller supa att göra. Däremot om du träffar någon nykter kille på någon fest och även du är nykter så... varför inte? Sedan om du ska vänta tills du fyller 15, 16 eller 17 eller knulla imorgon får du och din kåthet själv avgöra. Tänk bara på kondom osv... könssjukdomar är inte roliga. Inte att bli på smällen heller.

Lycka till!


   
SvaraCitera

Kudhos:
Som mulle meck brukar säga " det går om man vill." 

HAHAHHAH


   
SvaraCitera

EnskedeBruden:
Ok visst det är kanske enkelt att hitta nån att knulla med men jag vill nt direkt gå runt i skolan o fråga "vill du knulla?". är oftast med tjej kompisar på fritiden och sen tränar jag 5 ggr i veckan så jag har nt tid me att festa o sånt varje kväll även om jag vill. Så vadå ni tkr jag ska gå på fest o hångla upp nån random kille på en fest o knulla me han elr?!?! 

Beror på vem du vill ligga med. One night stand eller en pojkvän eller liknande? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Beror på vem du vill ligga med. One night stand eller en pojkvän eller liknande? 

Vill bara ha one night stand


   
SvaraCitera

EnskedeBruden: Vill bara ha one night stand

Okej, antag att du inte trollar
raggar aldrig killar på dig IRL?
om de nu mot förmodan inte gör det så internet?
jag är smått förvånad över hur du kan bli 13 och ofrivillig oskuld faktiskt


   
SvaraCitera

EnskedeBruden:

Vill bara ha one night stand

Vad är då problemet att gå på en fest och ragga upp någon? Skeptisk


   
SvaraCitera

EnskedeBruden: Så vadå ni tkr jag ska gå på fest o hångla upp nån random kille på en fest o knulla me han elr?!?!

Om du har möjlighet till det verkar det vara det bästa alternativet.


   
SvaraCitera