Aviseringar
Rensa alla

Vill gå ner i vikt


Ämnesstartare

okej, så här ligger det till jag e 165cm lång och väger ca 50kg, jag vill gärna väga 47kg utan att sluta äta helt och träna. Jag e inte så small tkr jag, så det e därför jag vill gå ner i vikt. Det e jag på bilden btw.

mina bilder 001.JPG


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tycker du ha snygg kropp[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte för att va den som e den men de kommer inte synas iaf så vad är poängen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är snarare underviktig lilla gumman. Du måste äta för att utvecklas ordentligt. Barn ska inte banta om de inte är farligt överviktiga, och då på ett kontrollerat sätt.
Ut i solen med dig nu!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Tycker du ha snygg kropp

tack 🙂 men jag e inte riktigt nöjd... när jag har normala kläder på mig och inte det tajtaste som jag kan hitta så att jag inte ser fööööör tjock ut så ser jag inte lika smal ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

tack 🙂 men jag e inte riktigt nöjd... när jag har normala kläder på mig och inte det tajtaste som jag kan hitta så att jag inte ser fööööör tjock ut så ser jag inte lika smal ut

Det här är tjock:
Image

Det här är du:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du är snarare underviktig lilla gumman. Du måste äta för att utvecklas ordentligt. Barn ska inte banta om de inte är farligt överviktiga, och då på ett kontrollerat sätt.
Ut i solen med dig nu!!!!!!!

jag har varit underviktig i 4 år tidigare, men nu e jag enligt vår pinn smala skolsyster på skolan ungefär rätt.... 47kg e tydligen normalt när man e 165cm 🙁 så jag e lite över linjen....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

jag e 165cm lång och väger ca 50kg

Jag är lite längre än dig och när jag vägde 50-55kg var jag smal. Och då du är tjej så blir du bara smalare än mig vid den längden och vikten.

Du får kämpa med att vara nöjd med dig själv istället för att kämpa för att gå ner i vikt för det behöver du inte alls göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

🙁 så jag e lite över linjen....

Nejnej, det är du inte. Strunta i alla korkade bmiaffischer som inte stämmer och dessutom är anpassade för vuxna. Du är barn och utvecklas fortfarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Det här är tjock

sa aldrig att jag tkr att jag e tjock... jag vill bara vara exakt den vikt jag ska va that´s all [smile] förresten var den tredje tjejen på andra bilden inte så smal och den första var föööör smal hon i mitten har finast kropp 🙂


   
SvaraCitera

cuzIcan:

förresten var den tredje tjejen på andra bilden inte så smal och den första var föööör smal hon i mitten har finast kropp 🙂

Den första är spinkig, den i mitten är medel och den tredje är kurvig. Men ingen av dem är tjocka. Dessutom är du smal och ser bra ut som du gör nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

men de kommer inte synas iaf så

lol, jo. tror du inte att om man skalar av 6% av en redan underviktigs kropp, att det ej syns? hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

lol, jo. tror du inte att om man skalar av 6% av en redan underviktigs kropp, att det ej syns? hahaha

nä ben kan inte bli mindre. Klart det blir skillnad men ingen som inte anstränger sig kommer se den skillnaden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nä ben kan inte bli mindre. Klart det blir skillnad men ingen som inte anstränger sig kommer se den skillnaden.

det är just det som kommer bli. och folk kommer se ty benen kommer påtagligt bli mer synliga. vilket då kommer tyda på ätsvårigheter - väcker omgivningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

åtagligt bli mer synliga. vilket då kommer tyda på ätsvårigheter - väcker omgivningen.

försöker du säga att äs för något bra med sig


   
SvaraCitera