Aviseringar
Rensa alla

Vill gå ner i vikt fort!


Ämnesstartare

Någon som har tips på hur man går ner i vikt fort? Tips på någon bra mat kanske? eller något man kan göra för att minska i vikt fortare? tacksam för svar! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

bli deprimerad
bästa sätt1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

bli deprimerad

Det är väl inget man kan "bestämma" sig för att bli? Mitt liv är helt underbart. Finns inget att vara deprimerad över! [smile]


   
SvaraCitera

saarzkarlsson:

Det är väl inget man kan "bestämma" sig för att bli? Mitt liv är helt underbart. Finns inget att vara deprimerad över! [smile]

duville ha tips
sa bara va som va bästa sättet
ej mitt problem om du följer d el ej


   
SvaraCitera

el ok, en del äter iofs massor när d är deprimerade.. men ah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Springa och äta växter. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

el ok, en del äter iofs massor när d är deprimerade.. men ah

Ah jo jag tänkte det jag med att vissa "tröst äter" och sen vissa äter inget alls 😛


   
SvaraCitera

Cellgifter är rätt effektivt för viktnedgång.


   
SvaraCitera

lååt mig låsa in dig


   
SvaraCitera

svälta
springa en mil morgon och kväll
mm, det var typ det.


   
SvaraCitera
time
 time

saarzkarlsson:

Någon som har tips på hur man går ner i vikt fort?

Att gå ner i vikt fort är inte hälsosamt. Du löper dessutom risk för att gå upp kilona du förlorat, plus ett par extra, om du inte tar det i lugn och saklig takt. Behöver du verkligen gå ner i vikt? Och varför vill du göra det?

Det bästa tipset jag kan ge är att äta som en normal människa gör, minska inte på maten. Ta långa sköna promenader så ofta du orkar och drick mycket vatten.


   
SvaraCitera

insett lite att man ska ha motivationen att låta det ta tid, då e man bra på att banta.


   
SvaraCitera

och når sitt mål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Behöver du verkligen gå ner i vikt? Och varför vill du göra det?

Nej egentligen så skulle jag inte behöva det jag är inte så stor, men jag har gått upp så mycket i vikt nu dom senaste veckorna. Därför efter cancern så gick jag upp drygt 7 kilo på bara nån månad Och nu har jag gått upp mycket mer.


   
SvaraCitera
time
 time

saarzkarlsson:

Därför efter cancern så gick jag upp drygt 7 kilo på bara nån månad Och nu har jag gått upp mycket mer.

Har du cancer fortfarande? Alltså, med det menar jag att får du fortfarande behandling för den?

Om det är så, så tycker jag, helt ärligt, att du ska låta din kropp få ha några kilon extra. Det kan du unna den. Att bli kvitt cancer kräver mycket kämparglöd, och kroppens signaler brukar vara ganska klara. Din kropp kanske behöver lite mer stuss för tillfället, det behöver inte vara en dålig sak. Fokusera hellre på att bli av med cancern hellre än noja över hur du ska tappa kilon du lagt på dig. Livet är större än bantning.


   
SvaraCitera