Aviseringar
Rensa alla

Vill gå ner i vikt snabbt


Ämnesstartare

Jag är ca 174 cm och väger väl runt 65 kg.. vilket jag tycker är lite för mycket.. speciellt nu när det är sommar och man vill gå runt i shorts och bikini. Finns det någon jätte jätte snabb diet eller något liknande som gör att man blir några kilon lättare?


   
Citera
Ämnesetiketter

LifeIsABitch:

Finns det någon jätte jätte snabb diet eller något liknande som gör att man blir några kilon lättare?

eftersom du ej skulle hört om SUPERDIETEN redan om d fanns 1.

nej, om det smakar så kostar det


   
SvaraCitera

LifeIsABitch:

Finns det någon jätte jätte snabb diet eller något liknande som gör att man blir några kilon lättare?

Varje år innan sommaren är det hundratusentals svenskar som vill gå ner några kilo inför badsäsongen och nej, det finns inga supersnabba mirakelkurer.


   
SvaraCitera

Myksa:

Varje år innan sommaren är det hundratusentals svenskar som vill gå ner några kilo inför badsäsongen och nej, det finns inga supersnabba mirakelkurer.

undra hur många som lyckas 😛


   
SvaraCitera

Drick inte vatten på en hel dag så går du ner 2-3 kilon! [y]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Drick inte vatten på en hel dag så går du ner 2-3 kilon! [y]

Tills du dricker igen alltså. [y]

Men seriöst, ett par kilon att gå ner i vikt kommer inte göra någon direkt synlig skillnad.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

undra hur många som lyckas 😛

Det är nog bara de som börjar på hösten innan. [crazy]
Skönaste är nog bara att inte bry sig. Ju mindre man bryr och oroar sig desto lyckligare och längre lever man. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, antar att jag var naiv som hoppades på att man kunde gå ner i vikt bara med en fingerknäppning.. aja..


   
SvaraCitera

LifeIsABitch:

174 cm och väger väl runt 65

de e väl inte ens mycke?[shake]


   
SvaraCitera

LifeIsABitch:

Jag är ca 174 cm och väger väl runt 65 kg

Det låter lagom tycker jag. Men om du är fast bestämd om att göra det i alla fall så ska du börja med att sätta upp mål och ställa dig själv frågor som: ''Varför vill jag gå ned i vikt?'' osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du inte är vegeterian så kör med LCHF (Low carb, high fat), jag gick ner 3 kilo på 2 veckor men inte säker på att det funkar för dig då du inte är överviktig som jag var.


   
SvaraCitera

LifeIsABitch:

Finns det någon jätte jätte snabb diet eller något liknande som gör att man blir några kilon lättare?

Kräkas...
men det är ju inte så himla bra i övrigt för kroppen.

1. Du är normalviktig verkar det ju som.
2. Det bästa sättet att gå ner i vikt på är att ta det långsamt så att kroppen hinner med. Äta nyttigt, lagom och röra på sig.


   
SvaraCitera

LifeIsABitch:

Jag är ca 174 cm och väger väl runt 65 kg.. vilket jag tycker är lite för mycket.. speciellt nu när det är sommar och man vill gå runt i shorts och bikini. Finns det någon jätte jätte snabb diet eller något liknande som gör att man blir några kilon lättare?

Skärp dig, du är normalviktig och normalvikt är finare än ben. Men för sakens skull kan du ju pma nakenbilder till mig så kan jag avgöra vilka övningar du borde träna mer på för att gå ner i vikt [wink]


   
SvaraCitera

Du är normalviktig tjejen

mopsen:

de

vad är det för ett fint bord???


   
SvaraCitera

man ska inte gå ner snabbt när man ska gå ner.
och om man har tänkt sig att behålla sin vikt ska man inte banta utan lägga om sina vanor.

dessutom behöver du inte gå ner i vikt då du är normalviktig.


   
SvaraCitera