Aviseringar
Rensa alla

Vill gå upp i vikt.


Ämnesstartare

Daimchoklad:

Ge dig [sad]

Jo vet, är det någonstans jag ska klaga över mina probelm är det inte här. Förlåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

fegis.

Snarare lat.

___Gumman__:

Det finns andra sorters bullar och gottigheter..budapestbakelsen är en favorit..prinsesstårta..valfri kaka. Proteinpulver kan du köpa på gymmet eller någon återförsäljare..på internet. Ex vis. Gymgrossisten.com.

Tror ärligt talat inte att mina föräldrar skulle köpa prinsesstårta varje dag åt mig [rolleyes]

mediakatt:

Då behöver du gissningsvis reserver i form av fett. Det funkar bättre att bryta ner som reservenergi än muskler, vill jag minnas. Så proteinpulver och träning är nog inte en bra idé. Pröva att dricka diverse kaloririka drycker om du mår illa av att äta en massa.

Hm. Förklara "kaloririka drycker".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

Tror ärligt talat inte att mina föräldrar skulle köpa prinsesstårta varje dag åt mig [rolleyes]

Inte det..då får det bli något annat..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FINNS DET INGET SÄTT ATT GÅ UPP I VIKT UTAN ATT ÄTA? [mad]

Är typ aldrig hungrig alternativt glömmer bort att äta. Kan man inte transplantera in fett i kroppen eller nåt? På rätt ställen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

Snarare lat.

värre. du behöver inte gå upp i vikt, du behöver mer THINSPIRATION! [party]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

THINSPIRATION!

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

Hm. Förklara "kaloririka drycker".

Egentligen det mesta som inte är vatten, té, kaffe eller light-någonting. Mjölk, juice, saft, läsk? '

Samt, lär dig äta någorlunda regelbundet. Det borde göra att dina hungerskänslor börjar bete sig som de ska och då lär du äta för att du faktiskt är hungrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Egentligen det mesta som inte är vatten, té, kaffe eller light-någonting. Mjölk, juice, saft, läsk? '

Samt, lär dig äta någorlunda regelbundet. Det borde göra att dina hungerskänslor börjar bete sig som de ska och då lär du äta för att du faktiskt är hungrig.

Okej, kan ju prova. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

[zzz]

du gillar det [cute]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

du gillar det

Har redan bestämt mig för att inte käka nåt imorron [wink][wink]


   
SvaraCitera

Samma här. Har varken rutinförmågan eller någon jättebra aptit för att gå upp i vikt. Är man smal så har man oftast väldigt extrem förbränning också, vilket leder till att det inte spelar stor roll om man ökar på med dubbla eller trippla om dagen.

Om du pallar så kan du alltid köpa gainers, dricka två om dagen som komplement till den övriga kosten. Men som sagt, ganska svårt. Speciellt med dålig aptit.

Vad folk blir förvånad om någon vill gå upp i vikt [confused]
Det är ju ni som brukar springa runt och tycka folk är smala.

Daimchoklad:

FINNS DET INGET SÄTT ATT GÅ UPP I VIKT UTAN ATT ÄTA? [mad]

Kommer du på det, kontakta mig gärna. Mitt nummer är 1337.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Om du pallar så kan du alltid köpa gainers, dricka två om dagen som komplement till den övriga kosten. Men som sagt, ganska svårt. Speciellt med dålig aptit.

Hm, funderar på det.

sylar:

Kommer du på det, kontakta mig gärna. Mitt nummer är 1337.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

Har redan bestämt mig för att inte käka nåt imorron [wink][wink]

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja gymma. I takt med att du får mer muskler kommer du även att få mer aptit.


   
SvaraCitera

Har samma problem, äter minst 5 gånger om dan och brukar få kommentaren "Hur fan mycket ska du äta?"
Ändå väger jag 70 och är 1,86m lång :S


   
SvaraCitera