Aviseringar
Rensa alla

Vill ha


Ämnesstartare

Vill så gärna he en Desert Eagle, inte för att skjuta med utan att bara att ha som en tfofe eller nåt. Jag hedrar alla militärer för att offra deras tid av livet för att få oss normala människor att vá trygga.
Så alla soldater [bigcheers] CHEEAARS!


   
Citera

Image


   
SvaraCitera

Du är ej normal. [cute]


   
SvaraCitera

Tönt


   
SvaraCitera

"Desert eagle" är en värdelös pistol, om du vill hedra Sveriges militärer och försvarsmakt så kanske du ska köpa ett "gult band" istället?

Heyman:

Desert Eagle


   
SvaraCitera

kasst vapen kass ide. gör som Gräsmatta säger istället


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet, är lite av en tönt när det gäller vapen [crazy]
Men när det gäller allt anat är jag seriös och inte töntig [no-no]


   
SvaraCitera

Heyman:

tfofe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaha [bigsmile]


   
SvaraCitera

Heyman:

Jag vet, är lite av en tönt när det gäller vapen
Men när det gäller allt anat är jag seriös och inte töntig

KRIG ÄR MORD! VAPEN ÄR MORDREDSKAP! SOLDATER ÄR MÖRDARE!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

KRIG ÄR MORD! VAPEN ÄR MORDREDSKAP! SOLDATER ÄR MÖRDARE!

[chocked] Du har fan rätt, ska sluta med sånt. Fast krigs spel är kul [bigsmile]


   
SvaraCitera

Heyman:

Du har fan rätt, ska sluta med sånt. Fast krigs spel är kul

Krigsspel är en annan sak. [blush] Dom är enbart underhållning. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

KRIG ÄR MORD! VAPEN ÄR MORDREDSKAP! SOLDATER ÄR MÖRDARE!

Är du helt från vettet ? Krig är inte mord, krig är en konflikt mellan två parter (antingen länder eller organisationer m.m). Parterna använder soldater på frontlinjen, som antingen ställt upp frivilligt men även är tvingade att tjänstegöra. Sen finns det soldater som är med i fredsuppdrag, liksom de Svenska soldaterna som är i Afghanistan, Kosovo och Adenviken i Somalia. De är där på mandat från FN och hjälper till att stödja och bygga upp ett säkert samhälle i Afghanistan, fritt från talibaner och kriminella skjutglada brottslingar. Soldaterna som är Afghanistan och jobbar under ISAF skjuter sällan först, utan besvarar bara eld när de blir beskjutna, eller ser att civila blir beskjutna av oftast talibanerna. Gå gärna in på http://www.forsvarsmakten.se/sv/Internationella-insatser/Afghanistan--Isaf/ om du vill veta mera. [smile]


   
SvaraCitera