Aviseringar
Rensa alla

vill ha en bok


B3ll4
Ämnesstartare

jag skulle vilja ha en bok nu och läsa, vet ngn vart man kan läsa böcker på svenska? såna nya böcker, inga gamla. Finns de ngn internetsida?


   
Citera
Gifted

B3ll4:

Finns de ngn internetsida?

Alltså, vill du beställa och köpa, eller vill du ladda ned?


   
SvaraCitera

B3ll4:

jag skulle vilja ha en bok nu och läsa, vet ngn vart man kan läsa böcker på svenska? såna nya böcker, inga gamla. Finns de ngn internetsida?

Måste du köpa boken ? Vad är de för typ sorts bok?


   
SvaraCitera

Nej, det finns typ inget ställe där det distribueras böcker på svenska.


   
SvaraCitera

Biblioteket rekommenderar jag starkast men de finns ju massa internet butiker. Bokia alibris och allt vad dem heter.


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

Gifted:

Alltså, vill du beställa och köpa, eller vill du ladda ned?

Jag menar en hemsida där man kan läsa direkt från datorn, men jag hittar bara ljudböcker [shake]


   
SvaraCitera
Gifted

B3ll4:

Jag menar en hemsida där man kan läsa direkt från datorn, men jag hittar bara ljudböcker

Hmm. nja, du får nog ladda ned pdf-filer...


   
SvaraCitera

B3ll4:

Jag menar en hemsida där man kan läsa direkt från datorn, men jag hittar bara ljudböcker [shake]

Haha, sämst, man lägger inte upp en hel bok på internet fattar du väl. Bibliotekskort är gratis, skaffa dig ett sånt.


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

cannabis:

Biblioteket rekommenderar jag starkast men de finns ju massa internet butiker. Bokia alibris och allt vad dem heter.

vet, men jag kände för att läsa just nu [crazy] inte beställa, utan bara så man kan läsa lite från datorn[smile]


   
SvaraCitera
B3ll4
Ämnesstartare

Sagitta:

Haha, sämst, man lägger inte upp en hel bok på internet

jooo,jag har hört att många laddar ner böcker eller läser på nätet. men vart vet jag bara inte[no-no]


   
SvaraCitera

B3ll4:

vet, men jag kände för att läsa just nu [crazy] inte beställa, utan bara så man kan läsa lite från datorn[smile]

the Piratebay då eller någon torrentsida de har pdf filer.
de behöver ju inte nödvändigtvis bara vara olagliga torrenter.


   
SvaraCitera

B3ll4:

jooo,jag har hört att många laddar ner böcker eller läser på nätet. men vart vet jag bara inte[no-no]

cannabis:

the Piratebay då eller någon torrentsida

Isohunt finns också.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Isohunt finns också.

finns hur mycket som helst ju!

http://www.lankarkiv.com/kategorier/data.html#fil


   
SvaraCitera

cannabis:

finns hur mycket som helst ju!

iLoled finns nog.


   
SvaraCitera

Biblioteket har en del pdf-filer, om du loggar in via deras hemsida.


   
SvaraCitera