Aviseringar
Rensa alla

Vill ha en flickvän... :'(


Ämnesstartare

Jag, som är 16 år nu, har aldrig kysst nån tjej, hållt en tjejs hand eller haft nåt förhållande. Är det för att kag e ful som gör att alla tjejer dissar mig? Har hela tiden försökt att skaffa tjej, men de har alltid sagt ' Jag vill inte prata med dig' ' Är inte... bla bla bla bla...' Är så sjukt trött.. 🙁[zzz]


   
Citera
Exner

Varför inte två?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här är varför
ingen vill ha någon som bara är ute efter "grejen" med att ha en tjej
man vill väl känna sig omtyckt på riktigt för att man är den man är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

man vill väl känna sig omtyckt på riktigt för att man är den man är

exakt

låter som om du mer är ute efter att vara i stadiet "ha en tjej" istället för att ha en viss person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte vad man ska tro på längre..[n]


   
SvaraCitera

Lugn, kärleken kommer. Du är ju fortfarande bara 16 år också! Försökt att träffa folk men inte verka för desperat (verkar skrämma bort de flesta kandidater). Men bjud på dig själv mycket, det uppskattas!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

omtyckt på riktigt för att man är den man är

Men vad är det som säger att han bara är ute efter "grejen" som du själv verkar vara helt inne på att alla strävar efter.

Han vill kanske bara ha hjälp att komma igång och hitta just den tjejen som han tycker om.. för den hon är. [blush]

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr inte det verkar som han bara vill ha vilkentjej somhelst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Han vill kanske bara ha hjälp att komma igång och hitta just den tjejen som han tycker om.. för den hon är.

fast rubriken är "vill ha en flickvän" ingen bestämd form
och det han skriver i första inlägget är att han har försökt med flera olika tjejer men att ingen av DOM vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan tycka att många är fina[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men jag håller kvar min åsikt det är inte attraktivt att vara en av flera andra när det gäller ett monogamt partnerskap som att "ha en flickvän"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

försökt med flera olika tjejer men att ingen av DOM vill.

Kanske tyckt om alla dom för den dom är? 😉 Man kan tycka om flera ju.. [wink]

Måste börja någonstans. Även om det kanske ses som lite desperat att han skrev flera så kan det ju även vara under en lång tid han försökt. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

ja men jag håller kvar min åsikt det är inte attraktivt att vara en av flera andra när det gäller ett monogamt partnerskap som att "ha en flickvän"

Det håller jag med om. [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Kanske tyckt om alla dom för den dom är? 😉 Man kan tycka om flera ju.. Måste börja någonstans. Även om det kanske ses som lite desperat att han skrev flera så kan det ju även vara under en lång tid han försökt.

Klart man kan tycka om flera, det förstår jag väl eftersom jag själv gillar flera personer. Tycker bara att sättet han skrev på inte visar någonting som lockar potentiella flickvänner eller vänskap ens.


   
SvaraCitera