Aviseringar
Rensa alla

vill ha en kattsvans


Ämnesstartare

här i stockholm är det ganska svårt att få tag i men flecce går väl bra att använda?[bigsmile]


   
SvaraCitera

Den måste va militärgön, annars vill jag inte va med 🙁


   
SvaraCitera

Fleece är kasst och blir elektriskt. Köp fuskpäls. Finns på Olssons Tyger och om längden är fel kan du frisera den. Fast häftigast vore det ju om du köpte en riktig pälskappa från myrorna som du styckade, skulle bli en mer äkta feeling. [love] (Såhär blir det när man är polare med lajvare och annat pack.)


   
SvaraCitera

Funkar säkert, har ingen aning [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska svansen va militär grön? vf vill du inte vara med annars?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som väbbbeatch sade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu förstår jag inte?[n]


   
SvaraCitera

mytigern:

nu förstår jag inte?

Ensamvargen:

väbbbeatch

=

Webbitch:

<--


   
SvaraCitera

mytigern:

nu förstår jag inte?

Translate: Ensamvargen höll med i vad jag skrev i tråden.

Also: När du vill svara på något någon skriver så kan du använda citera-funtionen, vilket meddelar dem om att de har fått svar.

EDIT: Ser att Neutron har samma idé som jag.[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok nu fattar jag men vad tycker ni att den ska se ut och vilka änvändningsområden kan den användas med?


   
SvaraCitera

Webbitch:

Ser att Neutron har samma idé som jag.[bigcheers]

Great minds think alike. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytigern:

änvändningsområden kan den användas med?

Dammvippa, huvudkudde ensama kvaällar och kvinnofångare.


   
SvaraCitera

mytigern:

ok nu fattar jag men vad tycker ni att den ska se ut och vilka änvändningsområden kan den användas med?

Som jag skrev ovan:
Material ska helst vara äkta päls(går att komma över billigt på myrorna), men fuskpäls från olssons tyger i alla fall. Finns olika färger.

Användningsområde: Animeconvent, emoträffar, maskerader, rollspelssex, performanceart. I övrigt har den inte så mycket funktion eftersom du varken kan hålla balansen med den eller visa ditt humör med den, vilket riktiga katter gör med sina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte dammvippa,eller kudde och ensamma kvällar (?) och kvinnofångare (?) de med ? förstår jag inte riktigt


   
SvaraCitera

Neutron:

Great minds think alike. [cheers]

Det skålar jag för.[bigcheers]


   
SvaraCitera