Aviseringar
Rensa alla

Vill ha en kk. Fkn hjälp


Ja letar också efter en kk är 04 o bor i Sthlm. Adda Neymar124jr på Snap ifall du vill prata


   
SvaraCitera

Idon’tnookey:

Jag tror inte det är en så bra ide..

Tumme upp


   
SvaraCitera

Jag tycker du åtminstone väntar tills du fyller 15 pga olika saker. 


   
SvaraCitera

Hej, jag tycker du är för ung för att ha en kk , folk kan utnyttja dig och du kan råka illa ut men om du vill så kan du föröka komma i kontakt men någon från dik skola börja snapa me personen o mer åt sexuellt form de brukar funka för mig


   
SvaraCitera

Haha


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

rr_egl: Det är väl inge fel me att vilja ha en kk right? Ända problemet nu för mej är att ja har ingen aning om hur ja ska få tag på en. Behöver kanske lite hjälp. Är 14. Tjej.

Helt ok att ha en kk. MEN - vänta tills du fyllt 15 år eftersom du annars gör killen du träffar till kriminell då det enl gällande lagstiftning är kriminellt för en kille att ha sex med en tjej som inte fyllt 15 år.

Jag har definitivt inga moraliska åsikter om lagen utan jag berättar bara vad lagen säger och vad domstolar dömer efter.


   
SvaraCitera

KK. förhållande är väl aldrig fel, sex är ju bra. Bara man vet vad man vill ha och bar man inte glömmer skydda sig annan kan det bli en masa sjukdomar av det.


   
SvaraCitera

Om killen du har sex med är under 15 ska det inte vara några problem. Glöm bara inte att skydda dig med kondom eller p-piller, gärna båda. Tinder är väl bra? 


   
SvaraCitera

törnrosa99:
Om killen du har sex med är under 15 ska det inte vara några problem. Glöm bara inte att skydda dig med kondom eller p-piller, gärna båda. Tinder är väl bra? 

Är det inte 18-årsgräns på tinder?


   
SvaraCitera
Zsasz

Anton_pj:

Är det inte 18-årsgräns på tinder?

Ja det är det, så förstör inte för andra med att gå med som minderårig, slutar bara med strul.


   
SvaraCitera

Anton_pj:

Är det inte 18-årsgräns på tinder?

Det är lätt att ljuga om sin ålder. 


   
SvaraCitera
Zsasz

törnrosa99:

Det är lätt att ljuga om sin ålder. 

Som sagt, något som förstör för andra på platformen. Det sista man vill som vuxen är att snubbla på en 14-åring på tinder som låsas vara 18.


   
SvaraCitera

Väx upp.


   
SvaraCitera

törnrosa99:

Det är lätt att ljuga om sin ålder. 

Egen erfarenhet? 


   
SvaraCitera