Aviseringar
Rensa alla

Vill ha en kk. Fkn hjälp


Det finns inga sidor som fungerar.


   
SvaraCitera

Mr Smith:
Det finns inga sidor som fungerar.

Av den enkla anledningen att barn inte ska ha sex. Att söka det på nätet är enbart dumt. Vill man ha sex så väldigt gärna bör man fråga någon jämnårig i så fall. Eller så väntar man tills dess att man är lite mognare. Ju yngre man är desto sämre sex har man (oftast). Det bästa är att vänta tills att man fyller 18, då är man myndig och får göra som man vill på eget ansvar.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Av den enkla anledningen att barn inte ska ha sex. Att söka det på nätet är enbart dumt. Vill man ha sex så väldigt gärna bör man fråga någon jämnårig i så fall. Eller så väntar man tills dess att man är lite mognare. Ju yngre man är desto sämre sex har man (oftast). Det bästa är att vänta tills att man fyller 18, då är man myndig och får göra som man vill på eget ansvar.

Gud gjorde oss könsmogna innan Sverige stiftade lagar. Det står alla fritt att ha sex med vem de vill. Till och med i Bibeln. I första brevet till Korinth kapitel 7 skriver aposteln att han inte har fått någon befallning från Herren när det gäller ogifta. De får gifta sig med vem de vill, och sex är bindande. Och de får också skilja sig enligt självaste Jesus. 


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Gud gjorde oss könsmogna innan Sverige stiftade lagar. Det står alla fritt att ha sex med vem de vill. Till och med i Bibeln. I första brevet till Korinth kapitel 7 skriver aposteln att han inte har fått någon befallning från Herren när det gäller ogifta. De får gifta sig med vem de vill, och sex är bindande. Och de får också skilja sig enligt självaste Jesus. 

Ingen har sagt att mindreåriga får ha sex med en annan mindreårig så länge de gör det av egen fri vilja. En 12åring ska inte ha sex med en 9åring däremot. Av som står i bibeln och vad som står i lagboken är inte densamma och bibeln är ingen lagbok så man kan inte utgå från vad som står i bibeln.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Ingen har sagt att mindreåriga får ha sex med en annan mindreårig så länge de gör det av egen fri vilja. En 12åring ska inte ha sex med en 9åring däremot. Av som står i bibeln och vad som står i lagboken är inte densamma och bibeln är ingen lagbok så man kan inte utgå från vad som står i bibeln.

Glömde du att skriva inte? Men det var inte vad du skrev från början. Ingen under 18 fick ha sex enligt dig. Hur många 9-åringar är könsmogna? Bibeln lär att ogifta får gifta sig med vem de vill på egna villkor. Det står inte att de måste vara prästvigda innan de får ha sex. Det är människor som hittat på såna regler. 


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Glömde du att skriva inte? Men det var inte vad du skrev från början. Ingen under 18 fick ha sex enligt dig. Hur många 9-åringar är könsmogna? Bibeln lär att ogifta får gifta sig med vem de vill på egna villkor. Det står inte att de måste vara prästvigda innan de får ha sex. Det är människor som hittat på såna regler. 

Jag vet inte vad du syftar på. Vad jag påstod var att man bör vänta med sex tills dess att man fyller 18år. Som jag sa, en 12åring bör inte ha sex med en 9åring, sen så tror jag inte att ångon 9åring överhuvud taget skulle få för sig att de vill ha sex och det är vi alla glada för. Det var ett exempel. Precis som att det är ett exempel att en 17åring ska inte ha sex med en 14åring.
Gäller giftermål även mindreåriga? Den vidriga religionen Islam verkar tycka att små flickor gott kan få gifta sig med betydligt äldre män, sådant är ju bara så sjukt och vidrigt. Flickorna ska gå i skolan, inte giftas bort.
Du anklagar mig för mycket utan ha att några som helst bevis, ska vi diskutera detta så sluta upp med det nu.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Jag vet inte vad du syftar på. Vad jag påstod var att man bör vänta med sex tills dess att man fyller 18år. Som jag sa, en 12åring bör inte ha sex med en 9åring, sen så tror jag inte att ångon 9åring överhuvud taget skulle få för sig att de vill ha sex och det är vi alla glada för. Det var ett exempel. Precis som att det är ett exempel att en 17åring ska inte ha sex med en 14åring.
Gäller giftermål även mindreåriga? Den vidriga religionen Islam verkar tycka att små flickor gott kan få gifta sig med betydligt äldre män, sådant är ju bara så sjukt och vidrigt. Flickorna ska gå i skolan, inte giftas bort.
Du anklagar mig för mycket utan ha att några som helst bevis, ska vi diskutera detta så sluta upp med det nu.

Läs din första mening i förra inlägget. Jag tror du glömde ordet inte, annars får du förklara. Då förbjuder du sex och äktenskap före 18 års ålder. Det är människor som hittat på sådana regler, för Gud gjorde oss könsmogna mycket tidigare. Era regler går emot naturen. Men homosexualitet går inte mot naturen? Jag är också emot att människor blir bortgifta, oavsett ålder. Jag citerar bibeln, inte koranen, så jag är ingen muslim. I 1Kor 7 står det att aposteln inte fick någon befallning från Gud när det kommer till ogifta. Vidare sa Jesus i Matteus 18: allt vi binder eller löser på jorden är bundet och löst i himlen, och det två ber om får de av Fadern. Så om två ber om att få binda (gifta) sig är de gifta och får ha sex och det är inte otukt (sex utanför äktenskapet). Äktenskapet binds i himlen, inte på jorden. 


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Läs din första mening i förra inlägget. Jag tror du glömde ordet inte, annars får du förklara. Då förbjuder du sex och äktenskap före 18 års ålder. Det är människor som hittat på sådana regler, för Gud gjorde oss könsmogna mycket tidigare. Era regler går emot naturen. Men homosexualitet går inte mot naturen?

Jag har sagt bör och inte att man inte får ha sex, det har jag aldrig hävdat. Om nan är ute efter bra och dåligt sex bör man inte ha sex för att man promt ska förlora oskulden eller någon annan likande anledning. Unga människor brukar generellt ha dåligt sex.
Oavsett när man blir könsmogen så är det olagligt att ha sex med mindreåriga. Även de som är 15 till 17år och ännu inte fyllda 18år bör någon äldre inte ha sex med även om det tekniskt sett är lagligt. Jag bryr mig inte om vad som står i bibeln eller någon annan helig text, vad som står i de böckerna kan aldrig stå över lagen.

Dindoonuffin: Jag är också emot att människor blir bortgifta, oavsett ålder.

Bra, det är en mycket klok åsikt och det är vi ense om.

Dindoonuffin: Jag citerar bibeln, inte koranen, så jag är ingen muslim.

Bra, fortsätt att citera bibeln.

Dindoonuffin:  I 1Kor 7 står det att aposteln inte fick någon befallning från Gud när det kommer till ogifta. Vidare sa Jesus i Matteus 18: allt vi binder eller löser på jorden är bundet och löst i himlen, och det två ber om får de av Fadern. Så om två ber om att få binda (gifta) sig är de gifta och får ha sex och det är inte otukt (sex utanför äktenskapet). Äktenskapet binds i himlen, inte på jorden. 

Upprepar: Jag bryr mig inte om vad som står i bibeln eller någon annan helig text, vad som står i de böckerna kan aldrig stå över lagen.
Dessutom så tror jag inte på himmelriket men det är inte omöjligt att vi har själar och att vi kan återfödas i en ny kropp. Min tro på guds möjliga existens är begränsad, i så fall så ska jag höra guds röst som förmodligen en massa andra människor också kan höra samtidigt och att gud på något sätt visar sig på ett eller annat sätt.
Dock så skulle jag kunna tro på att Higgspartikeln är gud, dock bara en skapande gud, inte en gud med medvetande. Det är dock inte det vi pratar om men man skulle kunna skapa en artikel om ämnet och diskutera det där.


   
SvaraCitera
Ok1234

rr_egl:
Det är väl inge fel me att vilja ha en kk right? Ända problemet nu för mej är att ja har ingen aning om hur ja ska få tag på en. Behöver kanske lite hjälp. Är 14. Tjej.  Ehm kanske finns några sidor?

Jag är kille 04a, känner du dig kåt?


   
SvaraCitera

rr_egl:
Det är väl inge fel me att vilja ha en kk right? Ända problemet nu för mej är att ja har ingen aning om hur ja ska få tag på en. Behöver kanske lite hjälp. Är 14. Tjej.  Ehm kanske finns några sidor?

jag kan bli din kk jag är kille har stor kuk 14år gammal 08a


   
SvaraCitera

oscar123:

jag kan bli din kk jag är kille har stor kuk 14år gammal 08a

Hahah satt du bara och sökte på  den här tråden ? Trött den är liksom 5 år gammal och personen har inte varit inloggad sen 2018  så du lär inte få nåt svar..


   
SvaraCitera

Little-Traci:

Hahah satt du bara och sökte på  den här tråden ? Trött den är liksom 5 år gammal och personen har inte varit inloggad sen 2018  så du lär inte få nåt svar..

Han e o grindar iallafall!!


   
SvaraCitera