Aviseringar
Rensa alla

Vill ha en moped


Alcea rosea:

cykel på köpet [cool]

Du får mig att skratta för mycket, Touché.[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alcea rosea:

det låter också som att du inte vill jobba för att tjäna pengarna till mopeden. Så antingen cyklar du gratis eller kan du gå och skaffa ett jobb.

Hur ska man få tag på ett jobb då?

Idoufe:

HAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHA

Vad?

Ignorant:

Tillbaka till verkligheten, varför skulle 9 olika företag vilja sponsra dig?

Till skillnad från dig så finns det snälla människor, du kommer nog upptäcka det när du har växt till dig lite [bigcheers]


   
SvaraCitera

gladmrfigo:

Till skillnad från dig så finns det snälla människor, du kommer nog upptäcka det när du har växt till dig lite [bigcheers]

Hahahahahahahahahahahaha.
Hahahahahahah....hahahahahahahahaha.

Jodu, gå och fråga i Ica Maxi om du kan få 9000 kronor för att de är snela hestar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ignorant:

Jodu, gå och fråga i Ica Maxi om du kan få 9000 kronor för att de är snela hestar.

Vem har sagt att jag ska till en matbutik?


   
SvaraCitera

gladmrfigo:

Vem har sagt att jag ska till en matbutik?

Världen, tror du seriöst du skulle få jobb någon annanstans när du är 14? Lär dig grabben, företag ger inte ut pengar för att vara snälla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ignorant:

Världen, tror du seriöst du skulle få jobb någon annanstans när du är 14? Lär dig grabben, företag ger inte ut pengar för att vara snälla.

Nej men om man hittar på nån snyfthistoria kanske det går


   
SvaraCitera

gladmrfigo:

Nej men om man hittar på nån snyfthistoria kanske det går

Snyfthistoria? Att din far blev våldtagen utav kongoleser så att du nu behöver en moped för att glömma allting? Glöm det, du får jobba ihop pengarna.


   
SvaraCitera

gladmrfigo:

Vad?

Gillar att du är naiv. Eller kanske, finner det sorgligt.


   
SvaraCitera

stentuff:

Snyfthistoria? Att din far blev våldtagen utav kongoleser så att du nu behöver en moped för att glömma allting? Glöm det, du får jobba ihop pengarna.

Kongoleser [love]


   
SvaraCitera

gladmrfigo:

Hur ska man få tag på ett jobb då?

haha nee lille gubben det kommer du icke att få! [rolleyes]

...kaka? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stentuff:

Snyfthistoria? Att din far blev våldtagen utav kongoleser så att du nu behöver en moped för att glömma allting? Glöm det, du får jobba ihop pengarna.

Kan du ju glömma

Idoufe:

Gillar att du är naiv. Eller kanske, finner det sorgligt.

Tycker det är mer sorgligt att skriva i trådar utan att tillföra nånting


   
SvaraCitera

Alcea rosea:

...kaka? [cute]

[love]


   
SvaraCitera

gladmrfigo:

Tycker det är mer sorgligt att skriva i trådar utan att tillföra nånting

Vad finns det att tillföra om du vill tjäna pengar, men EJ vill sälja eller nånting?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alcea rosea:

haha nee lille gubben det kommer du icke att få!

Då tycker jag att ni kan sluta skriva att jag ska skaffa jobb eftersom det inte går! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Vad finns det att tillföra om du vill tjäna pengar, men EJ vill sälja eller nånting?

Så man måste sälja nåt för att ha ett jobb? Om man jobbar på ett kontor säljer man grejer då? Kameraman säljer man nåt då?


   
SvaraCitera