Aviseringar
Rensa alla

Vill ha en pojkvän ...


Ämnesstartare

Hej ungdomar.  Jag är en tjej på 16 år och de är så att jag verkligen behöver hjälp/tips. Jag vill ha en pojkvän ( har aldrig haft en och är oskuld) och de handlar inte om sex ( inte till början i allafall) utan jag vill ha någon att lita på, att prata med. Jag har varit mobbad hela mitt liv (då jag är väldigt mogen och umgås med vuxna eller äldre än mig) och fick veta för några års sedan att mina pappa var otrogen då jag tappade en man förebild i mitt liv. 

De är inte så att jag har problem att vara social men jag går inte ut och dricker och festar är mer hemma och gillar det, men jag skulle gärna vill träffa en kille som delar samma intressen och ja vara lycklig med och jag behöver de nu när jag inte har någon.

några tips från killar och tjejer hur man träffar någon och hur ni gör?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har problem med folk som kallar sig "mogen". Det finns inga tips, det är bara att vänta och se, du kan inte få en drömpartner på beställning.


   
SvaraCitera

Alltså det här med manliga förebilder...
Män som är förebilder är män som inte beter sig som män. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
Jag har problem med folk som kallar sig "mogen". Det finns inga tips, det är bara att vänta och se, du kan inte få en drömpartner på beställning.

Jo med mogen att jag inte trivs med folk i min ålder utan åldre och tar mkt ansvar, jobbar m.m. Jag vet att ingen kille kommer på beställning men ville bara ha andra tankar och lite hjälp/tips..men tack i allafall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha lite roligt förstår vad du menar..

stereo total:
Alltså det här med manliga förebilder...
Män som är förebilder är män som inte beter sig som män. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Madde.97: Jo med mogen att jag inte trivs med folk i min ålder utan åldre och tar mkt ansvar, jobbar m.m. Jag vet att ingen kille kommer på beställning men ville bara ha andra tankar och lite hjälp/tips..men tack i allafall

På det planet är vi relativt lika isåfall, kan ändå inte säga att jag är mogen dock. Min pojkvän och jag träffade varandra på internet för ett år sedan och träffades i verkliga livet först ett halvår därefter, och nu har vi snart varit tillsammans i 7 månader (och jag flyttar till staden han bor i i augusti) så jag har haft en väldig tur. Men kom ihåg att det tar tid! Det är inte bara ros med ett förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår vad du menar 🙂 ja självklart de får ta tid! :)tack i allafall 

absentthinking:

På det planet är vi relativt lika isåfall, kan ändå inte säga att jag är mogen dock. Min pojkvän och jag träffade varandra på internet för ett år sedan och träffades i verkliga livet först ett halvår därefter, och nu har vi snart varit tillsammans i 7 månader (och jag flyttar till staden han bor i i augusti) så jag har haft en väldig tur. Men kom ihåg att det tar tid! Det är inte bara ros med ett förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allt kommer med tiden man möter nya människor och man vet aldrig vart vindarna vänder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snygg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan bli din pojkvän om du vill 🙂


   
SvaraCitera
GraGo

Ska vara ärlig.

Om du är snygg, le åt någon kille så kommer du få ligga inom en vecka.

Om du inte är det så får du sänka din standard för attraktivitet.


   
SvaraCitera
1996
 1996

GraGo:
Ska vara ärlig.

Om du är snygg, le åt någon kille så kommer du få ligga inom en vecka.

Om du inte är det så får du sänka din standard för attraktivitet.

vad är snygg då?
Alla tycker ju olika 🙂


   
SvaraCitera

Madde.97:
Hej ungdomar.  Jag är en tjej på 16 år och de är så att jag verkligen behöver hjälp/tips. Jag vill ha en pojkvän ( har aldrig haft en och är oskuld) och de handlar inte om sex ( inte till början i allafall) utan jag vill ha någon att lita på, att prata med. Jag har varit mobbad hela mitt liv (då jag är väldigt mogen och umgås med vuxna eller äldre än mig) och fick veta för några års sedan att mina pappa var otrogen då jag tappade en man förebild i mitt liv. 

De är inte så att jag har problem att vara social men jag går inte ut och dricker och festar är mer hemma och gillar det, men jag skulle gärna vill träffa en kille som delar samma intressen och ja vara lycklig med och jag behöver de nu när jag inte har någon.

några tips från killar och tjejer hur man träffar någon och hur ni gör?

Känner som du och har samma erfarenheter som du.

tycker också att det känns bättre att vara med vuxna 🙂

btw du bör aktivera ditt konto 😉


   
SvaraCitera

Hej, jag befinner mig lite i samma situation. Jag har svårt att träffa någon på grund ut av att jag inte är en kille som är ute och dricker och festar. Jag känner bara att jag vill ha någon att prata med och kan dela med mig. Om du känner för att prata  skicka ett mail till mig på


   
SvaraCitera
Exner

Varför inte två´?


   
SvaraCitera