Aviseringar
Rensa alla

Vill ha era åsikter här..


Ämnesstartare

Okej, tjenare jag är 15 år gammal och har lyssnat på eminem så länge jag kan minnas, mina storebröder är stora fans av rap och det var dom som introducerade mig till all rap musik vid en ung ålder. Eminem är den mest gillade personen på facebook och den bäst säljande artisten genom tiderna men är det någon annan hardcore fan här som faktiskt tycker att recovery är SKIT?
Jag älskar eminems alla låtar fram till Recovery, det känns som att han har bytt ut allt som gjorde honom till Slim Shady mot den tråkiga 40 åring han alltid gjorde vad som helst för att inte vara?
Vill ha era åsikter på Eminem genom tiderna och hans "nya" skitgnälliga album.
P.S ge gärna samma åsikter på Lil Wayne som var exakt samma sak, om ni lyssnar på honom nu är han en autotunande newschool unge men förr i tiden när han gjorde allt med Baby/Birdman (2002) var han fan galet bra! [cute][cute][cute]


   
Citera

godden:

den bäst säljande artisten genom tiderna

Nä?

Exempelvis Beatles slår ju Eminem med hästlängder. ~1,3 miljarder sålda skivor.


   
SvaraCitera

Jag tycker att all rap är SKIT förutom:

osv.


   
SvaraCitera

godden:

mest gillade personen på facebook

Lady Gaga har mer [zzz]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

osv.

Beethoven vs Bieber är så jävla bra [love][love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Slumpartad:

Lady Gaga har mer [zzz]

Tar tillbak det. Wiggern hade tydligen mer [party]


   
SvaraCitera

Tycker Recovery är fet-galet bra. Relapse var ett skämt, det har han till och med sagt själv. Men den senaste plattan är hans comeback, hans recovery från skit i privatlivet, kind of. Tycker den är awesome (inte bara de där sönderspelade top 10-tracksen).
Han leker med orden,
t.e.x "now I get to watch you leave out the window, guess this is why they call it window pane (pain).
osv. Gillar det.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Det var väl kul de första låtarna, sen blev det lite repetitivt. Ingen impulskontroll, problem med mamma/frun/dottern/whatever.
Det enda riktigt bra han har varit inblandad i har varit d12.
Nej tackar vet jag Brother Ali.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bajs på Lil wayne och eminem lyssna på 2pac för fan!!!!!!!


   
SvaraCitera

Eminem rulez.


   
SvaraCitera

hm, lyssna inte på kommersiell skit[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RoSon:

bajs på Lil wayne och eminem lyssna på 2pac för fan!!!!!!!

http://open.spotify.com/user/bergmanoz/playlist/0mnumBzUx62lKAIOgUDTZR

Nämen ser man på jag lyssnar ju på både 2pac och biggie, jävla idiot.


   
SvaraCitera

godden:

jävla idiot.

[no-no][no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lil wayne förr i tiden


   
SvaraCitera

Svara på min post då! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Svara på min post då!

?[tard]


   
SvaraCitera

godden:

och den bäst säljande artisten genom tidern

Nej.
Micheal jackson, sinatra, crosby, abba, cher, queen, led zepelin, madonna, elton john, iron maiden, guns and roses, depeche mode, springsteen, deep purple, bowie, ac/dc, aorosmith, Dylan, billy joel, beach boys, the eagles, kiss, metallica, u2, thw who, listan fortsätter och alla har de sålt mer.


   
SvaraCitera