Aviseringar
Rensa alla

Vill ha ett fint förhållande =)


Mjälte vill gärna ta dig.


   
SvaraCitera

bitch:

Vad du är fördomsfull!

Hur så?


   
SvaraCitera

3ngen:

Har inte haft ett "seriöst förhållande" på några år, vilket känns förjäkligt.

Du är 17.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Har du något bra argument till varför en tjej ska vara oskuld, eller tycker du bara att det är obehagligt att hon har mer erfarenhet än dig?

Det andra stämmer in lite, men också att hon har vart med MIN POLARE, det äcklar mig, eller är det så att jag känner mig avis på den där polaren. Iofs, nu har jag min chans, lika bra att ta den [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

3ngen: Har inte haft ett "seriöst förhållande" på några år, vilket känns förjäkligt.

Du är 17.

Ofc, jag går på fester och så, men vill ha ngn att mysa med när helst jag vill de, o.s.v. en tjej att lita på .


   
SvaraCitera

mediakatt:

Hur så?

Du tror att alla som är oskuld är religiösa, fula, ensamma eller har värsta krav på hur sexet ska vara. Jag vet inte exakt vad du menar med ensam men annars så stämmer inget på mig.


   
SvaraCitera

bitch:

Du tror att alla som är oskuld är religiösa, fula, ensamma eller har värsta krav på hur sexet ska vara. Jag vet inte exakt vad du menar med ensam men annars så stämmer inget på mig.

Jag tror att alla sjuttonåriga tjejer som är oskulder har en anledning att vara det, ja. Så varför är du oskuld?


   
SvaraCitera

mediakatt:

Jag tror att alla sjuttonåriga tjejer som är oskulder har en anledning att vara det, ja?

Vadå en anledning? Alla som inte är oskuld ha väl sin anledning också?

Jag förstår inte varför det är så himla konstigt att man är oskuld. Jag tycker snarare att det är helt sjukt att man förlora sin oskuld när man är under 15 år. Jag var fan värsta barnet då! [tard]

Varför jag är oskuld? Jag vet inte, jag bara är det. Jag har aldrig träffat en kille som förtjänar den.


   
SvaraCitera

3ngen:

Ofc, jag går på fester och så, men vill ha ngn att mysa med när helst jag vill de, o.s.v. en tjej att lita på .

Jävlar vad seriöst förhållande, du.


   
SvaraCitera

3ngen:

Jag hoppas att du inte våldtar henne! [no-no]


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

antalet orörda 14-åringar minskar för varje dag ;<

Lät lite som början på ngn "rädda barnen" insamling, borde nästan finnas ngn insamling för sånt, typ insamling av leksaker de kan leka med ist[party][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

Känns lite som att antalet orörda 14-åringar minskar för varje dag ;<

ledsen? :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

3ngen: Ofc, jag går på fester och så, men vill ha ngn att mysa med när helst jag vill de, o.s.v. en tjej att lita på .

Jävlar vad seriöst förhållande, du

Ja de tkr jag


   
SvaraCitera
smisk

Alltså... du är 17, inte 45, och oskuld. Du är inte unik och ensam om att vara i din situation. Öppna ögonen lite.


   
SvaraCitera

bitch:

Vadå en anledning? Alla som inte är oskuld ha väl sin anledning också?

Ja. Vanligtvis religion, märklig/romantiserad uppfattning om sex eller oförmåga att få sex.

bitch:

Jag förstår inte varför det är så himla konstigt att man är oskuld. Jag tycker snarare att det är helt sjukt att man förlora sin oskuld när man är under 15 år. Jag var fan värsta barnet då!

Jag tycker att det är ganska naturligt att könsmogna människor har sex.


   
SvaraCitera