Aviseringar
Rensa alla

Vill ha flickvän


Ämnesstartare

Hej! Jag är en kille på tolv år som går i 6:an. Jag vill verkligen ha en flickvän.
Vår klass är densamma förutom en ny tjej. Jag skulle gärna vilja ha en flickvän i våran parallel klas eller den nya tjejen. Det finns även en tjej i 7:an jag gillar. Jag är blyg och vågar inte prata med människor.

Hoppas ni svarar seriöst! Tack på förhand!

//Simon


   
Citera
Ämnesstartare

Vad vill du att vi ska svara, Simon?


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

respons:

Vad vill du att vi ska svara, Simon?

seriöst ser du väl [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Vad vill du att vi ska svara, Simon?

Typ hur jag ska göra för att få en flickvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pilen3:

Typ hur jag ska göra för att få en flickvän

Pröva att prata med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Pröva att prata med henne.

Ska försöka men som sagt är jag skit blyg. Plus att hon i 7:an är ofta med sina jobbiga tjejkompisar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pilen3:

Ska försöka men som sagt är jag skit blyg. Plus att hon i 7:an är ofta med sina jobbiga tjejkompisar!

Du har inget att förlora utom ditt rykte och dina vänner för resten av din skolgång. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pilen3:

Ska försöka men som sagt är jag skit blyg. Plus att hon i 7:an är ofta med sina jobbiga tjejkompisar!

Ett hett tips jag har funnit är att man får fett med tjejer om man inte särskriver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Ett hett tips jag har funnit är att man får fett med tjejer om man inte särskriver.

Det är sant.

ont: Jag vill ha en fru. En mysig liten fru som passar upp på mig. Men det går ju emot allt jag tror på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Ett hett tips jag har funnit är att man får fett med tjejer om man inte särskriver.

Ofta? Hur funkar det?


   
SvaraCitera
Bakric

respons:

Du har inget att förlora utom ditt rykte och dina vänner för resten av din skolgång. [smile]

Majo det är ungefär så jag brukar känna det också. Men bara den första biten [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pilen3:

Hur funkar det?

Man slutar särskriva bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Man slutar särskriva bara

Men hur får man tjejer på det?


   
SvaraCitera
time
 time

pilen3:

Men hur får man tjejer på det?

Tjejer tycker att det är attraktivt med män som kan uttrycka sig intellektuellt. Så man får massa bishes liksom, av bara farten.


   
SvaraCitera