Aviseringar
Rensa alla

vill ha iphone 4 :((


Ämnesstartare

k.


   
SvaraCitera

lenne1234:

hahahaahaahahahahahahaha är man bortskämd för att man vill ha en iphone`?? hahahahha

Nej, man är bara dum [smile].


   
SvaraCitera

Är detta det högsta man kan sträva efter? Prioriteringarna hos somliga är ju helt åt helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lenne1234:

hahahaahaahahahahahahaha är man bortskämd för att man vill ha en iphone`?? hahahahha

Fan vad lättroad du är då.

Ja, man är bortskämd ifall man vill att ens föräldrar ska köpa en iPhone åt en när man är 13 år och redan har en xperia. Det är otroligt ondöigt och korkat.

Ifall jag någonsin själv får barn så ska ungjäveln nöja sig med en jävla 3310:a. O duger inte det så blir det stryk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gaash vad cool och bortskämd jag är! jag har är 13 och fick en xperia mini i present. Haha ingen vill säkert skaffa barn me dej för du verkar ingen bra morsa hörredu 😉

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

och eyy du, nu vare ju så att jag fråga om ni visste vart den fanns billigt, så kom inte med massa bullshit kommentarer när du inte ens VET vem jag är eller något.
men vad gullig du är som lägger ner tid på mitt forum^^ de värmer hörredu


   
SvaraCitera

pumanJessica:

Ifall jag någonsin själv får barn så ska ungjäveln nöja sig med en jävla 3310:a.

Skulle gissa att hon är för ung för att veta vad en 3310a är [crazy]


   
SvaraCitera

pumanJessica:

O duger inte det så blir det stryk.

Du kommer bli en så fin mamma [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lenne1234:

Haha ingen vill säkert skaffa barn me dej för du verkar ingen bra morsa hörredu 😉

Mitt barn skulle iaf lära sig om pengars värde.

Nonoton:

Du kommer bli en så fin mamma

Jag vet.


   
SvaraCitera