Aviseringar
Rensa alla

Vill ha killen!!!


Ämnesstartare

Hej!
nu är det så att jag gillar en kille jätte mkt, och jag berättade det för honom, och då sa han jaa jag gillar dej lite. Fick lixom inget nej. Sen skickade han ett sms på kvällen och sa du har jättefin personlighet du är en toppentjej. men jag vet inte om han är intresserad av mig..? för han har inte gått fram till mig ida. (sa det till han igår) och jag vågar inte heller gå fram till honom.. han ä alltid omringad av folk.

Men hur ska jag göra för att han ska bli kär i mig, snälla skriv bara seriösa svar.. [smile]


   
Citera

finns inget att göra
visa dina bra sidor, visa ej dina dåliga.. ehm ah..
som sagt, finns typ inget att göra, är ju svårt att tvinga honom


   
SvaraCitera
time
 time

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

som sagt, finns typ inget att göra, är ju svårt att tvinga honom


   
SvaraCitera

Klubba ner honom och bind fast honom i källaren.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

visa dina bra sidor

Om hon saknar sådana då?!


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Klubba ner honom och bind fast honom i källaren.

detta


   
SvaraCitera

Nintendo:

Om hon saknar sådana då?!

då gåre inte[sad]


   
SvaraCitera

Var dig själv bara. Fastnar han; awesome, om inte; det finns fler fiskar i havet.


   
SvaraCitera

Kära Alexandra Bieber,
låt ej denne unge man ta upp alla dina tankar under dagen. Vill han så vill han, om inte så är det bara att säga tack och hej. Tyvärr finns det inga kärleksbrygder med garanterad verkan ännu, så du får helt enkelt härda ut! (eller experimentera fram ett recept själv)

Tack och hej
Postorderhoran.


   
SvaraCitera

du har väl förfan två tuttar och en fitta, skall det vara så jävla svårt att locka han med det eller?[confused]


   
SvaraCitera

alexandrabiebzz:

du har jättefin personlighet

Ouch.
Nej men alltså var dig själv bara. Gillar han det inte så kan du inte göra så mycket åt det.


   
SvaraCitera