Aviseringar
Rensa alla

Vill ha ljusare hår. Nu.


time
 time
Ämnesstartare

sötnos:

blond.

Ska inte bli blond! Mer ljusbrun bara. Finns en bild där jag har det, väntaväntavänta.

Image​​

...fast i en lite mindre grådaskig nyans då. Tror att jag fifflat med den där färgen i photoshop lite. Och så är den från 2008, så ursäkta att den är lite larvig och sådär.

smisk:

åh vill klippa raklugg nu när jag ser dina bilder.

Passa på nu när det inte är sommar och den inte klibbar fast vid pannan konstant! [party]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Also related: bör jag klippa rak lugg igen?

Nej.


   
SvaraCitera
smisk

timeisrunningout:

Passa på nu när det inte är sommar och den inte klibbar fast vid pannan konstant! [party]

ganska snart idé, faktiskt. skulle toppa mitt hår i morse och råkade klippa till min lugg lite för mycket så den ser ganska hemsk ut 🙁 som en utvuxen snedlugg. inte najs.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Nachac:

Nej.

Tack för den konstruktiva kritiken.


   
SvaraCitera

antrax:

Röstar: rak lugg.

Motivering: Såg mycket sött ut


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Tack för den konstruktiva kritiken.

Sorry, kan absolut inget om hårfärgning (bortsett från möjligen att blondering sliter något förbannat), men jag har verkligt svårt för helluggar. Har ingen aning om varför, om jag har något behov av att se åtminstone en del av pannan eller om det är det kantiga som gör det. Tycker hursomhelst det är en klar utseendesänkare, men välj det du trivs i, inte som att det kommer påverka gravt.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Går det att ljusa upp mitt hår lite?

Aa men du måste bleka slingor. Kanske flera gånger. Bäst att gå till frisören. Om du ej vill gå till frisören så gör faktiskt jane hellen bättre slingor än de dyra märkena man köper

timeisrunningout:

Also related: bör jag klippa rak lugg igen?

om du vill, men tycker du passar bättre utan


   
SvaraCitera