Aviseringar
Rensa alla

Vill ha massor av råd!!<3


Ämnesstartare

Om en kille spelar ganska mkt data/tv - spel har ganska svårt i skolan, umgås med sin tjej på helgerna bara, och han skulle aldrig vara otrogen eller strula med någon, är väldigt mkt omtyckt av alla på hans skola, han är framåt, trevlig, snäll men lat.;P är det en bra kille att vara tillsammans med?


   
Citera

heatdiesdown:

är det en bra kille att vara tillsammans med?

Ja, den bedömningen gör du nog bäst själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad låter det som?

Jag tycker det inte låter som en bra deal, visst att han är omtyckt..men dålig i skolan? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chokla:

Jag tycker det inte låter som en bra deal, visst att han är omtyckt..men dålig i skolan?

Men han försöker sitt bästa, men han hatar skolan 😛


   
SvaraCitera

kan vara bra, kan vara dålig


   
SvaraCitera

Så länge inte datorspelandet går före dig så är det nog bra. Lite drygt att bara umgås på helgerna (såvida man inte bor väldigt långt ifrån varandra)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

kan vara bra, kan vara dålig

På vilket sätt?:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Så länge inte datorspelandet går före dig så är det nog bra.

Var inte han tillsammans med en annan redan? Han ville ju inte vara otrogen..håller det på att ta slut måntro?


   
SvaraCitera

Om tjejen gillar dator/tv-spel så är det ju ett stort plus. Jag skulle då aldrig kunna vara ihop med någon som inte gillade det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chokla:

Var inte han tillsammans med en annan redan? Han ville ju inte vara otrogen..håller det på att ta slut måntro?

Asså det har ju varit lite strul mellan han och hans tjej enligt honom, men jag vet inte..:/ Men ville bara veta ifall han skulle göra slut med sin tjej, om han är en bra kille att vara ihop med eller ej...


   
SvaraCitera

heatdiesdown:

På vilket sätt?:/

man kommer inte så långt i livet enbart på att vara omtyckt man behöver lite innanför pannbenet.

men det är ju egentligen upp till dig att välja om han är bra eller inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det får du bedöma, om det är en bra deal eller ej. Tycker du själv om TV-spelande är det väl okej, men annars kommer ni inte få mycket tid tillsammans!

Akta dig för att han spelar wow, ingen hit för det går före allt tydligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chokla:

Det får du bedöma, om det är en bra deal eller ej. Tycker du själv om TV-spelande är det väl okej, men annars kommer ni inte få mycket tid tillsammans!

Akta dig för att han spelar wow, ingen hit för det går före allt tydligen.

Ok, Jag tycker det verkar lite tråkigt.

Han spelar inte wow, tror han spelar cs eller nåt liknande, men han har inte sagt nåt om wow, och eftreskolan så brukar han gå till biblioteket och studera och sedan gå hem och chatta lite, och sist spela så.. jag vet ej om han är en bra kille eller ej [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara att tänka efter lite, du lär få lika mycket tid som hans nuvarande flickvän får, allt är upp till dig! Vänta och se, han kan också ändra sina vanor.


   
SvaraCitera

jag tyckte inte om att ha ett sådant förhållande, men det beror ju helt på dina egna behov.


   
SvaraCitera