Aviseringar
Rensa alla

vill ha mitt ex


Ämnesstartare

vad ska jag göra? efter några månader tillsammans gjorde min pojkvän slut i fredags (2 dagar sen) eftersom han inte har kvar några "sånna" känslor för mig längre. grejen är att vi har gått igenom massor av problem majoriteten av vårat förhållande, till exempel att jag har svårt att prata om mina känslor, efter det har det gått fram och tillbaka och det har varit väldigt tyst mellan oss i slutet av förhållandet. grejen är att jag vet att jag älskar honom, och jag vet att han älskar mig med, egentligen. vi har bara tappat bort det i tystheten (eller låter det vettigt?) [crazy] iallafall så vill jag ha honom tillbaka. bara honom. hur fan ska jag göra? han är en underbar person, men jag kan inte vara "bara" vän med honom..!

/josse


   
Citera

Mm, Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se.


   
SvaraCitera

Du kan inte göra någonting, om han ej vill ha dig så vill han inte.


   
SvaraCitera

Ge mig svar också. [sad]

Under tiden:
Har ni facebook? Kolla inte på hans sida iallafall.
Vet du att du har bilder på honom någonstans? Glöm bort dom.
Har du hans nummer på mobilen? Se till att inte skicka sms som inte är för honom till honom.


   
SvaraCitera

Äh, det går över efter ett par timmar.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

josefine:

vad ska jag göra?

dricka te och meditera.


   
SvaraCitera

jag vill också ha ditt ex


   
SvaraCitera

josefine:

efter några månader tillsammans

josefine:

inte har kvar några "sånna" känslor

Fanns inga känslor, han ville bara in i ditt korvbröd.


   
SvaraCitera

Glöm honom.


   
SvaraCitera

Man ska inte vara vän med sina ex [no-no] to pain full


   
SvaraCitera

gå vidare, försök iaf


   
SvaraCitera

Det kan ta flera månader att glömma bort en kille. Jag gjorde slut i stort sett idag (inatt egentligen) för att han sa att han gillade någon annan. Han lovade mig att stanna med mig länge och att han aldrig skulle såra mig men det gjorde han. Bättre att man är seriös än att leva i en lögn. Men det är jobbigt när det är slut mellan ett fint par. Det är det.. och det är svårt att glömma en speciell person som sådan. För mig tog det några veckor, men flera månader att glömma helt då man inte har känslor för eller så lider man i flera år av att man alltid kommer ha kvar känslorna för en. Dock går jag i samma skola som honom och det är RIKTIGT plågsamt då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag går i samma skola som honom.. känns som de kommer bli jättekonstigt nu. fan alltså. kan ni inte vara lite positiva och ge lite konstruktiv kritik eller något? haha =P
hjälp mig lite istället ! =P


   
SvaraCitera

josefine:

jag går i samma skola som honom.. känns som de kommer bli jättekonstigt nu. fan alltså. kan ni inte vara lite positiva och ge lite konstruktiv kritik eller något? haha =P
hjälp mig lite istället ! =P

Men vi försöker hjälpa dig. Han kan ju inte rå för att han tappat känslor för dig. Det gör väl alla när man inser att man inte är som gjorda för varandra. Men om ni väntar och avbryter kontakt och sånt, så kanske han får tillbaka sina känslor för dig, eller så kanske han gillar någon annan men inte vågar berätta? Jag vet inte...


   
SvaraCitera