Aviseringar
Rensa alla

vill ha mitt ex


josefine:

grejen är att jag vet att jag älskar honom, och jag vet att han älskar mig med, egentligen.

du kanske vet fel


   
SvaraCitera

Skyll dig själv.


   
SvaraCitera

Cafekko:

Skyll dig själv.

Vad ska hon skylla sig själv för? Hon kan inte rå för att hon har känslor för honom och han kan inte rå för att han tappat känslor för henne. Hur resonerar du? [tard]


   
SvaraCitera

Djurgårdens IF:

Vad ska hon skylla sig själv för? Hon kan inte rå för att hon har känslor för honom och han kan inte rå för att han tappat känslor för henne. Hur resonerar du? [tard]

Oj, läste inte ordentligt, trodde det var hon som gjorde slut. Sorry.


   
SvaraCitera

Min syster har upplevt något sådant..

Hon och hennes pojkvän gjorde slut för att hans känslor hade svalnat och min syster deppade ihop under hela sommarlovet. Det var inte så särkilt roligt för oss som försökte få henne på andra tankar, men vad gör man inte..? Iallafall.. båda två går i samma skola och när skolstarten väl satts igång så började min syster och jag umgås med några killar som går i samma klass som honom och då fastnade både jag och hon för två killar. Men min syster insåg att hennes ex blev påverkad av detta - det vill säga svartsjuk - och då tog hon det till sin fördel.

Efter ett tag började hon och hennes ex ta upp kontakten igen och de har också en sådan relation där det inte fungerar att bara vara vänner. Efter någon månad blev de tillsammans igen. De hade/har också vissa problem angående att han möjligtvis var lite för blyg för att visa sina känslor för henne inför andra människor.

Man kan väl säga att hon playade den ena killen för att få tillbaka sitt ex och hon lyckades. Tyvärr blev den ena killen väldigt förtvivlad men hon erkände för båda två vad hon gjort och var ledsen för det. Hennes ex tyckte det var elakt gjort av henne men nuförtiden är hon ändå god vän med den andra killen och hon är tillsammans med sitt ex - allt är som det ska vara..

Han börjar också bli mindre blyg och de lever i en gullig liten värld av rosa moln som jag bara avundas!

Min syster fick det hon ville ha genom fult spel - men gör det på ett snyggt sätt. Det här ska egentligen inte uppmuntras eftersom jag tror alla anser att det här är fel. Men i krig och kärlek är allt tillåtet och ibland måste man vidta vissa åtgärder för att lyckas.. Tyvärr..


   
SvaraCitera