Aviseringar
Rensa alla

vill ha navelpiercing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ämnesstartare

Jag är 13, snart 14 år och jag vill verkligen ha navelpiercing!!!!!!! mina föräldrar är jätteemot det och vill verkligen inte att jag tar det så dom vägrar att skriva under och det är ju typ omöjligt o få det då. tänkte göra den själv först men jag är rädd att det ska typ bli fel eller nått. finns det nån salong i linköping som gör utan underskrift?? om man inte visar den för sina föräldrar borde dom väl inte märka. om man ska bada men dom kan man ju bara ta ur den o sminka över det eller?? kan man göra det utan att dom märker och om man kan det, VART????!!!!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

tycker inte du ska göra det själv, blir lätt infekterat. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hallå respektera dina föräldrar????????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjatade i två år


   
SvaraCitera
penja

gör inte själv. Det blir som föregående talare just sa, lätt infekterat. Jag vet att du inte frågade efter min åsikt, men, det är inte ens snyggt med navelpiercing.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
men hallå respektera dina föräldrar????????????

Vart skrev jag att jag inte respekterade mina föräldrar!???? jag gör det men vill ändå ha navelpiercing, får väl bestäma över min egen kropp eller?!  delar inte direkt alla mina åsiker med mina föräldrar då dom inte fattar ett skit om vad jag vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starkenbeerg:

Vart skrev jag att jag inte respekterade mina föräldrar!???? jag gör det men vill ändå ha navelpiercing, får väl bestäma över min egen kropp eller?!  delar inte direkt alla mina åsiker med mina föräldrar då dom inte fattar ett skit om vad jag vill

men har dom sagt någon anledning till varför du inte får då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde det var väldigt ute med navelpiercing


   
SvaraCitera
reben

säg att dom e dåliga föräldrar o hota m ngt hemskt om dom inte går med på de. alternativt ge dom dåligt samvete, dessa funkar hemma hos mej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom tycker att jag är för liten och dom tror attb det bara kommer bli infekterat o så, men då är det väl bara att ta ur den eller?

tegel:

men har dom sagt någon anledning till varför du inte får då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
säg att dom e dåliga föräldrar o hota m ngt hemskt om dom inte går med på de. alternativt ge dom dåligt samvete, dessa funkar hemma hos mej.

haha bästa tipset någonsin! tyvärr är mina föräldrar dumma i huvudet och dom går inte med på nått vad jag än säger:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
trodde det var väldigt ute med navelpiercing

det kanske det är men jag tycker det är as snyggt!:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starkenbeerg:

det kanske det är men jag tycker det är as snyggt!:)

min polare hade navelpiercing, skiten läkte aldrig och har bara lämnat stora fula ärr på hennes navel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starkenbeerg:
dom tycker att jag är för liten och dom tror attb det bara kommer bli infekterat o så, men då är det väl bara att ta ur den eller?

är ingen expert på just navlar men tror det kan bli rätt äckligt..  sen kan ju hålet bli konstigt också om du gör det själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tegel:

är ingen expert på just navlar men tror det kan bli rätt äckligt..  sen kan ju hålet bli konstigt också om du gör det själv

men om jag gör det på salong borde det väl bli bra? blir det äckligt finns det säkert nån salva eller nått så det blir bra igen eller?


   
SvaraCitera