Aviseringar
Rensa alla

Vill ha ny frisyr! förslag?


Ämnesstartare

sjukt less på mitt tråkiga hår, som MÅSTE plattas varje dag, jag menar det, MÅSTE! hur noga jag än borstar det, ser jag ut som ett TROLL sen, 10 minuter efter..det ser ut som att jag inte har borstat håret på 3 år.. :s
o ja...det är bara allmänt fult..så nästa vecka ska jag till frissan, och ska klippa mig, och nu vill jag ha en ny frisyr, så vad tycker ni jag ska ha för frisyr?

Image

jag ser ut som en platt drogad ful ko där, så jag va tvungen.. xd
men skiiiiitsamma, nu ser ni mitt FULA hår.


   
Citera

Platta det inte och borsta det inte, utan kamma med affrokam när det är blött (och har balsam i sig)[no-no]
Istället för att arbeta mot ditt självfall så arbeta med det [crazy]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

chelse cut[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dedär var inte riktigt..aa min stil helt enkelt, coola frisyrer, men inte min stil..Rihanna's frisyr är ju ascool, men, mitt hår som är lite lockigt skulle bli superfail..men men.
Funderar på att bara klippa lugg, och kanske slite kortare..jag hade hår till en dm över höften, sen klippte jag page, nu har det växt ut till under brösten, och jag vill inte klippa kort..jag vill spara ut långt igen... 🙂


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm..lite för..stort..och krulligt..


   
SvaraCitera

Det finns ju hur många olika ansiktsformer som helst och man ska tänka på att alla inte passar i alla frisyrer. Även om du sett en grymt snygg frisyr på någon kändis kanske, så måste du själv innan du går till din frisör bestämma om den passar just för din ansiktsform.


   
SvaraCitera

Jag tycker att du har en fin frisyr redan nu. Men om du måste, kanske klippa det kortare? Kortare hår är med lättskött och kan vara väldigt fint.


   
SvaraCitera

Du har jättefint hår nu, men om du vill förändra så brukar bleka eller färga/tona liva upp[y]

Gå till en frisör och fråga om tips vettja. Surfa gärna runt innan och ta med bild på din drömfrisyr som du kan ta med.


   
SvaraCitera

Prova med uppklippt om du vill framhäva lockarna [y].


   
SvaraCitera

janonym:

dedär var inte riktigt.

lär dej citera[tired]


   
SvaraCitera

färga det blått


   
SvaraCitera

Snagga. [smile]


   
SvaraCitera
Kitten

Det ser ut som att ditt hår skulle må bra av balsammetoden. Läs mer här: http://lockig.se/balsammetoden.php .

Förresten, jag tycker inte att du borde beskriva dig själv med ord som "platt drogad ful ko". Jag är tvärsäker på att de orden inte beskriver dig överhuvudtaget, även om du försökt täcka över ditt ansikte.


   
SvaraCitera