Aviseringar
Rensa alla

Vill ha seriösa svar!


Ämnesstartare

Harpyja:

Vad luktar inte ett unket ungdomsrum då? Hej, smutsiga kläder på golvet, svettiga lakan förmodligen gammal disk hos de riktigt lata.

Men vafan, dig vill jag inte hälsa på hos nu. [censur][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

.

Majkiie:

Nämen precis. Greppade dock inte din formulering riktigt.

In case you didn't notice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Men vafan, dig vill jag inte hälsa på hos nu.

Nej det vill du nog inte annars heller. Inte för att jag brukar spruta sperma i mitt rum direkt.

Majkiie:

In case you didn't notice

Eftersom du sa "precis" så antog jag att du förstod. Nu förstår jag itne var du inte förstod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Eftersom du sa "precis" så antog jag att du förstod. Nu förstår jag itne var du inte förstod.

"Det var inte vad jag sa till min papperskorg" förstod jag inte. Greppar det inte alls.
Antar att du menar att du sa till din papperskorg att den luktade pga sperman men, mja, tyckte ändå det var konstigt formulerat. Eller så är jag trött och allmänt dum i huvudet för tillfället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

"Det var inte vad jag sa till min papperskorg" förstod jag inte. Greppar det inte alls.
Antar att du menar att du sa till din papperskorg att den luktade pga sperman men, mja, tyckte ändå det var konstigt formulerat. Eller så är jag trött och allmänt dum i huvudet för tillfället.

Inte för att jag pratar med papperskorgen men jag tyckte ändå att den där meningen var enkel om man tänker på sammanhanget. Jag menade helt enkelt att min papperskorg luktade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag menade helt enkelt att min papperskorg luktade.

Jag antog det, men jag var inte säker på det. Greppade inte din formulering först. Trodde att du hade skrivit fel eller någonting, därför vågade jag inte svara som jag ville med risk för att verka blåst om jag hade tolkat det du skrev fel.
Fast i slutändan vart det ju ingen större skillnad [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

Fast i slutändan vart det ju ingen större skillnad

Så kan det gå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Så kan det gå.

Men just det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men snälla, jag vill ha hjälp med detta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som kan hjälpa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm, jag har runkat i dina strumpor.


   
SvaraCitera

kan inte sluta skratta [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

kan inte sluta skratta [blush]

vad är det som är så roligt då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror din mamma jobbar som hora och hennes kunder sprutar i dina strumpor[sad]

Dold text: Okej, egentligen så vet jag att det är så. Är nämligen en av hennes kunder[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men komigen nu!


   
SvaraCitera